Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leter du etter et bra sted å hoste dine sider?

Host1

Medlem
For ordens skyld: (Regner med at de fleste skjønner det uansett, men tenkte det kunne være greit å påpeke.) Ultrahost1 har INGENTING å gjøre med Host1.no.
 
A

aabbcc

Guest
Burde dere ikke tilby .no-domene?

Og hva med deres eget domene, er det nå vi domenepirater høgger til og kjøper ultrahost1.no? :D

Ikke bare det, men i og med at firmaet ikke er registrert enda kan du vel være firmapirat og registrere selskapet Ultrahost1 AS også...

:)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hva med litt mer info om dere? Hvor gamle er dere? Hvilken erfaring har dere med drift av servere? Og hvorfor i all verden venter dere ikke med å starte til dere i hvertfall har et firma og et .no-domene (som gir et myyye mer seriøst inntrykk)?

Hovedsakelig er vi 2 venner som har ønkser å gjøre hosting billigere, og ikke minst lettere.

virker ikke så veldig seriøst spør du meg. Det er jo en del som har lese/skrive-vansker, men om dere ikke har det, er dere kanskje ikke så altfor gamle?
 

zapotek

Medlem
Tusenkronerspørsmålet er: Hvorfor skal jeg kjøpe hosting fra en reseller og ikke direkte fra hosten dere er reseller for?
 

janerik

Medlem
Fint at det kommer alternativer til etablerte selskaper innen webhosting.

Når det er sagt er jeg nok ikke den eneste som ikke ville kjøpt tjenester av et firma som ikke eksisterer, med en nettside så full av ortografiske feil at man blir helt svimmel.

Det tar vel 5 minutter å rette alle Ord Delings Feilene på forsiden ( og ja alle stedene der det er stor bokstav i hvert ord) - det ville jeg gjort, som en start.
 

janerik

Medlem
I forhold til skrive feilen i logoen så er den rettet opp i, tok bare litt tid før vi fant photoshop fila.

....Men synes dere andre som skal komme med kritikk, bør lære noe her. Vær spesefikk, det hjelper mye mer..

"Spesifikk" heter det vel?

En feil i logoen er rettet, men jeg ser minst tre til - stor R i "rimelige" , stor H midt i "Webhosting" og stor T i "tjenester". Jeg mener at også webhosting skulle vært skrevet med liten w, men det kan nok gå igjennom sensuren.

Samme type feil går i gjennom hele forsiden, for meg virker det som om alt er automatisk oversatt fra engelsk, hvor det faktisk ikke er helt uvanlig at slike nettsider har stor bokstav i hvert ord - på norsk er det håpløst.

Rett opp "Pålitilige" i slideren også - "Pålitelige" er nok mer riktig.

Det var i alle fall noe spesifikk kritikk....håper jeg.
 

Ultrahost

New Member
Da takker vi for tilbakemeldinger! :)

orgnr er rett rundt hjørnet.

Trist at dere ser på oss som useriøse, men er vel på grunn av orgnr og noe skrive feil!
Vi var nok litt raske med å oversette, noe som vi ser på en stor feil nå.

Men vi vil i vertfall vise at vi er seriøse, vi vil tilby 10-20 brukere gratis webhosting 1 mnd!

Mer info kommer om det med gratis webhosting snart

Ha en fin kveld :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Men vi vil i vertfall vise at vi er seriøse, vi vil tilby 10-20 brukere gratis webhosting 1 mnd!

Det må nok mer til enn gratis webhosting til kr. 6,99 for at vi her på WF skal bli interessert.
 

Eggan

medlem
Altså, dere har nettopp startet, ikke rukket å registrere dere som bedrift, men likevel presterer dere å skrive følgende:
100% Fornøyd

Vi har mange fornøyde kunder. Ny kunde? Velkommen skal du være.

Må si det hele er VELDIG fishy...

EDIT: Det LUKTER bokstavelig talt, NB: NSFW truselukt punktum com NSFW er visstnok utviklet av denne gjengen, men om man ser nederst på siden ser man at det er et gratis theme som de altså skriver å ha utviklet.... Hvor gamle er dere egentlig?
 
Sist redigert:
Topp