Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leter du etter et bra sted å hoste dine sider?

Ultrahost

New Member
Hehe vi er ikke her for å skape uvenner, og håper at vi og host1 kan få et godt forhold til hverandre og ikke krangling.

Jeg må jo si meg enige med dere Ultrahost høres mye bedre ut :D
 

zapotek

Medlem
Hva er det beste argumentet ditt for å velge dere fremfor en kjent aktør som f.eks. Hostgator eller Webhuset? Finnes det en grunn?

Det er spørsmålet dere bør finne svar på dersom dere har tenkt å få noen kunder i hele tatt på dette.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg kan forstå skepsisen til folk flest. Nå gjelder de å la gutta få litt pusterom og ikke kreve for mye på en gang. Okey, de viste til noe med skrivefeil og et template som hvem som helst kan laste ned. Det er en naturlig nybegynnerfeil og vil vise frem noe før det langt i fra er ferdig, men jeg biter meg også merke i kvaliteten på enkeltes kritikeres nettsider og syns det er noen som er litt for kjepphøye i forhold til hva slags kvalitet dem selv leverer. Jeg ønsker å gi de ros for å ikke "gå av pinnen" i forhold til all kritikk som har kommet inn. De sier "Vi er enige og skal bedre oss" der mange andre på forumet har blitt gretne når de har mottatt kritikk. Så lenge trådstarter er åpen for all kritikk og tar det til seg så bør også kritikerne være tålmodig. Per dags dato er det ingenting som sier meg at "dette går" eller "dette går ikke". Ultrahost: Gjør dere flid med siden. Dobbelt og trippelsjekk opplegget. Test serverne til det ytterste. Kanskje det finnes et nettforum som lar dere få vist reklame mot at dere hoster forumet? Se på alle andre som finnes og ta det beste fra alle når det kommer til presentasjon, support og oppsett på pakkeløsninger. Tenk også på hvordan backupløsninger dere skal ha. De største bedriftene tenker kvalitet, trygghet og sikkerhet framfor penger. Når det er sagt så kan det hende at mange av gutta bak de kjente hostingsidene på nett en gang var noen ungdommer som lekte med forskjellige løsninger på gutterommet før de tok steget videre :)
 

Eggan

medlem
Bra utvikling dette! Ultrahost er et mye bedre navn ;)
En ting jeg personlig synes dere burde tenke litt på, hva med å tilby servere i Europa? Har dere vurdert det?
 

Ultrahost

New Member
Først så vil jeg gi en stor takk til dere som har gitt oss kritikk.

Det som vi vil legge hardt press på er selvfølgelig som alle andre, GOD kundeservice.

For å pressantere meg selv i en mindre grad, så er det kundeservice som er min primærjobb for Canal Digital (Men vær så snill å ikke be meg om for mye hjelp på fritiden :p )
Så kundeservice er noe jeg er opplært til.

I tanke da på et driftsikkert produkt, vil jeg tørre å påstå at det er da vi har brukt disse serverene lenge. Men det kan være andre forrutsetninger som også bør testes. Som vi nevnte tidligere så vil vi gi ut et antall brukere på forumet her kostnadsfritt 2 mnd (Domene betales av kunde). Vi vil som sagt komme tilbake til dette.
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
For å pressantere meg selv i en mindre grad, så er det kundeservice som er min primærjobb for Canal Digital (Men vær så snill å ikke be meg om for mye hjelp på fritiden :p )

Haha, ingen fare. Jeg hadde kontakt med minst 10 kundebehandlere på Canal Digital for å få fasttelefon til svigers... ingen av dem kunne gjøre noe noe annet enn å lese fra et manuskript og det tok 3 mnd. å få fikset det.
Sorry, måtte bare nevne det, du gjør sikkert en god jobb i det nye firmaet ditt, men opplæringen fra Canal Digital kan du kaste i søpla, bruk vettet istedenfor :)
 

Host1

Medlem
Ingen uvenner hos Host1. :) Navnet var forsåvidt ikke noe problem for vår del, men takk for navneendringen.
 
Topp