Kjapp og trygg hosting for Wordpress

LikerDet.no - diggklone

Dag Frogner

Supermedlem
Veldig bra tiltak! :)

Har ikke testet ut så mye ennå, men har lagt inn min første artikkel og jeg reagerer litt på at stavekontrollen er på engelsk. Hele vitsen med å ha stavekontroll på en norsk nettside er vel at den da faktisk fungerer på det norske språket? :D

Ellers henger jeg meg på at designet er litt vel feminint, men for all del veldig rent og pent.

EDIT: Hva med å oversette "Kommende nyheter" til f.eks "Nye saker", "Nye artikler", "Ferske nyheter", "Siste nyheter" eller noe som klinger litt bedre? Slik som det er nå så virker det som om dette er nyheter som kommer i fremtiden.
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
Du, jeg trodde faktisk jeg hadde forandra "kommende" til "nyeste" nå for noen timer siden, i femtida, men enten hadde jeg det for travelt og fikk ikke lagra eller så har jeg endra feil sted, er ihvertfall enig i at "nyeste" bør funke bedre :) Hm, eller, du sa "nye", tja... får ta en avstemning etterhvert.

Stavekontrollen på engelsk er notert.

Må også finne ut hvor lista med ord som utelukkes fra de automatiske nøkkelordene (tags) er ser jeg, for nå fjerner den en del engelske ord (preposisjoner? for, to, by...) men ikke norske. Derimot, får jeg den til å filtrere ut disse norske istedet for engelske, så ser den ut til å funke veldig bra.
 
Sist redigert:

Keanu

Geek
Synes fargene og designet er oversiktlig og bra. Skal også få testet å lagt ut noen saker, men har ikke tid til det i farten nå. Eneste jeg ville vurdert designmessig er å øke h2-størrelsen til 16px, da jeg synes nåværende 14px er i minste laget.

En ting jeg stusset på er at det virker som om overskriftene kom to ganger, men det virker som om det kun gjør det når JS er slått av (retweet). Når jeg aktiverte JS, så jeg en annen potensiell bug. Retweet-lenken (bit.ly) hadde ikke riktig url, kun lenke til toppdomenet bit.ly.
 

Keanu

Geek
Ja, jeg tror nok ikke du mister noen om du bruker JS-funksjonalitet. Dessuten vil de aller, aller fleste som bruker NoScript eller annen JS-blokkering vite at man må aktivere JS for domenet for å få full funksjonalitet.

Kom forresten på en ting til, som potensielt kan være litt negativt, uten at jeg skal være helt bastant. Etter hva jeg har lest, så liker ikke Google døde lenker, og uten JS vil alle stemme-lenkene føre til 404-siden. Det kan være lurt å endre stemmegivningen til å bruke "onclick" i stedet for "href", så får man fjernet denne potensielt negative effekten.
 

Marita

ordleker
Flott tiltak, har registrert meg - spent på hvordan nettstedet utvikler seg, lykke til! :)

(Personlig får jeg litt tivoli-tyggis-følelse av den grønnfargen i bakgrunnen, men :p )
 

tom3008

Medlem
Mulig å gjøre hele siden Norsk? ;)
At det står "Welcome, Tom3008" virker litt rart på en ellers ganske så norsk side..

Btw: Du har fått en ny bruker, MEG :)
 
Topp