Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lure konkurranser

picxx

Well-Known Member
Jeg bruker konsekvent ikke disse annonsørene, ei heller caliber media som jeg anser for å være like kynisk.

Vel, etter forklaringen til clinton har jeg lagt opp linkene igjen og annonsert litt. Har også brukt program fra advertising og zanox som går på det samme, og man tjener da litt på det.

At folk ikke gidder å lese retningslinjene til konkurransen de skriver seg på kan ikke jeg noe for :D
 

slemtiger

Medlem
Til informasjon så sitter man ikke igjen med en stor andel av en 10 kroning etter at Infopluss og operatøren har tatt sin andel, om jeg ikke husker feil så sitter man igjen med 30% selv.

Endring: Sjekket på nettsidene dems hvor det står at man får utbetalt 3,83 kroner for en melding som koster 10 kroner.
 
Sist redigert:

Bjrl

Medlem
Hvis noen vurderer slike løsninger, så send meg en kort PM først. Særlig hvis du vil starte "i det små" uten altfor store oppstartkostnader. Jeg kan antagelig være behjelpelig med noe som gir langt lavere oppstartkostnader enn det som blir nevnt tidligere i tråden - og en utbetaling på mellom 4,20 og 4,60 + moms pr. 10 kroners SMS.

Og ingen krav til minimumsomsetning hos deg.

Men jeg har ikke kapasitet til å tilby noe veldig avansert teknisk - så det må du enten lage selv eller kjøpe av noen. Eller bruke en enkel løsning (som jeg selv bruker på mine nettsider).

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp