Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mine gode grunner til å stemme FRP

picxx

Well-Known Member
Da ønsker vi velkommen til forumet det første medlemmet som er tankeleser evt. har røntgensyn og kan se hva slags papirer de narkoselgerne har i lomma.

Dårlig svar Tonny.

Hva gjør de rødgrønne, evt. hva er deres plan for å få vekk dette fra bybildet i Oslo hadde vært et bedre svar.
 

RusselSim

Medlem
Da ønsker vi velkommen til forumet det første medlemmet som er tankeleser evt. har røntgensyn og kan se hva slags papirer de narkoselgerne har i lomma.

Som sagt det her er fakta og ikke en påstand. Politiet har eventuelt røntgensyn fordi det er de som dokumenterer dette.

Uansett ferdig med denne diskusjonen nå, dere har grundig fått vite hva jeg skal stemme:) På tide å nyte godværet ute istedet.
 

Keanu

Geek
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan man kan basere stemmen sin på en eller veldig få saker. For meg har ideologi alltid vært avgjørende når jeg har stemt, fra Høyre for 10 år siden til Venstre i dag.
 

bxc

Medlem
Det er mange budsjetter som kan kuttes på, 100% av pengene fra drivstoff-avgiftene og årsavgift på bil, resterende kan taes fra oljefatene. Dagens regjering gamblet bort aksjer for 600 milliarder i sin periode. Jeg ville heller sett at disse pengene ble investert i Norge.

Dette er ikke riktig. Oljefondet har realisert et tap på 102 milliarder, disse pengene er nok borte ja. I tilegg kommer urealiserte tap på 600 milliarder. Men så kommer spørsmålet, hvor masse har oljefondet TJENT på at vi har en såpass stor andel aksjer etc?

Og et annet spørsmål:
i sin tid var FRP mot opprettelse av Oljefondet, vi ser jo hvordan det har gått, heldigvis fikk ikke FRP viljen sin og vi har masse penger på bok. Hvordan kan da FRP forsvare at man ska selge Statkraft når historien viser at å holde energiselskapene offentlig gir oss ekstra penger?
 

Tonny Kluften

Administrator
Som sagt det her er fakta og ikke en påstand. Politiet har eventuelt røntgensyn fordi det er de som dokumenterer dette.

Du forstår ennå ikke at det er forskjell på asylsøkere, innvandrere og ulovlige innvandrere? Prøv å tenk deg at mennesker som er mørke i huden kan være forskjellige, ja, det er vanskelig å forestille seg det, akkurat som det er vanskelig å forestille seg at mennesker som er lyse i huden kan være forskjellige, men tro det eller ei, slik er det faktisk.
 

i-net

Medlem
Er i dag det gjelder da.

Spørsmålet er om vi får mer frihet for enkeltindividet:

lykke_frihet_glede-300.jpg


Eller 4år med sosialist tankegangen:

Kveg_ved_Borgin_536_F_Eva_Hedegart.jpg


:D
 
Topp