Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mye opp og ned i SERP nå

Hva med å konvertere en av dine reisesider til WordPress og se hvordan det går?
Takk for tips, men ser ikke helt hvorfor dette skal hjelpe. Det er nok (og har ikke vært) strukturen og oppbygningen av nettstedene som er problemet (tvert imot). Saken dreier seg nok heller om innlinker som er bygget over flere år og som har vært vellykket over flere år.
 

zapotek

Medlem
Hjelper helt sikkert ikke å konvertere til Wordpress.

Magnus, det virker på meg (utifra det du har skrevet i tråden her) som om du har falt bare et par plasser i ranking på de viktigste nøkkelordene? Jeg kan ikke se at det skulle være en penalty av noe slag, de som virkelig har fått en smekk på denne oppdateringen har falt mange sider tilbake i indexen.
 
Helt riktig zapotek! Problemet er jo at selv om jeg fremdeles rangerer "godt", så er det enkelte viktige nøkkelord (navn på viktige byer) som har falt et stykke ned i rangering. I tillegg blir jeg jo forbigått av bl.a Apollo på hovedordet "Kroatia". Er selv overrasket over hvor stort besøkstap man får ved å falle ned til en 4.-plass. Selv "ferie kroatia" tror jeg ikke jeg er øverst på lenger. Penalty eller ei, virkningene er i alle fall store når det gjelder trafikk og derfor også inntekter fra siden (samt to andre nettsider der tilsvarende har skjedd).
 
A

aabbcc

Guest
Hva slags verktøy bruker dere for å finne plassering i serp?
 
Topp