Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nei men hva f*** som feiler Tradedoubler?

Bjrl

Medlem
Jeg har lett i kontrollpanelet hos zanox, men ikke funnet noe omkring subid der.
Også sendt dem en mail som er ubesvart.
Info omkring dette hadde vært gull verdt :)

Jeg lette gjennom noen mailer, og fant dette fra dem:

The standard for subid's is to only add it after the tracking code ie:

zanox - Multichannel-CommerceS123456789T

This only works with up to 9 numerical characters. If you need more or alpha-numerical subid's you will have to use a code like this:

zanox - Multichannel-Commerce&SIDE=[[1234ABC]]

However I need to set it up on your account if you will be using the &SIDE=[[Subid]] solution or the more simple one.

Ser ut som om du må kontakte dem, gitt. Selv har jeg satt opp til å bruke &SIDE= som subid.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Sist redigert:

i-net

Medlem
Jess, da har jeg klart å få verifisert alle sidene mine hos tradedoubler. Grunnen til at jeg ikke fikk det til først var at header koden ikke var <head> men <head profile="http://gmpg.org/xfn/11"> og da går det tydligvis ikke. Så hvis du ikke får verifisert siden din: sjekk at header koden er <head> og ikke noe mer ;)
Hva er det "profile="http://gmpg.org/xfn/11" tullet for noe uansett? jaja, bra det gikk å få verifisert likevel..
 

picxx

Well-Known Member
Dette er noe dritt!
Får fremdeles ikke til å verifisere hverken gamle eller nye sider jeg...
 

Pejyuu

Medlem
Grunnen til at jeg ikke fikk det til først var at header koden ikke var <head> men <head profile="http://gmpg.org/xfn/11"> og da går det tydligvis ikke. Så hvis du ikke får verifisert siden din: sjekk at header koden er <head> og ikke noe mer.

Jeg tok ta bort den profile saken i headeren min,
Så redigerte jeg informasjonen om nettstedet mitt (merket av "nei" på alle spørsmålene de stilte litt lenger ned på verifikasjonssiden), lagret det.
Og så fikk trykket jeg på verify knappen, og alt fungerte knirkefritt.

Hurrahurra.

Men syns fremdeles at TD kunne sagt ifra, både før og når denne forandringen ble gjort på sidene deres.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg tok ta bort den profile saken i headeren min,
Så redigerte jeg informasjonen om nettstedet mitt (merket av "nei" på alle spørsmålene de stilte litt lenger ned på verifikasjonssiden), lagret det.
Og så fikk trykket jeg på verify knappen, og alt fungerte knirkefritt.

Hurrahurra.

Men syns fremdeles at TD kunne sagt ifra, både før og når denne forandringen ble gjort på sidene deres.

Ja se der ja... Det fungerte utmerket dersom jeg redigerte bort dette selv. Jeg må innrømme jeg stusset litt på om jeg faktisk kunne ta bort denne dritten fra Tradedoubler etter siden var verifisert, og det ser ut til at det gikk greit.

Joda.. Dette innlegget holdt nesten på og bli litt sånn unødvendig langt, så nå tok jeg bort igjen alt sammen, og skal heller lære meg og ikke klage for mye!
 

webpiken

Medlem
Her er noen flere ting jeg har observert i saken:

Hvis man endrer noe i nettstedsinformasjonen til et nettsted som stod som «Validert» i utgangspunktet, så endres status til «Ikke-validert».
 
Sist redigert:
Topp