Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk, men lei kundeservice pr epost ?

Duper

Medlem
Outsource din kundeservice til oss. Få kvalitet og behold kundene.


Har du nettbutikk men liker ikke helt og svare kundene dine, litt lei. Sørg for god service og få di samme kundene til og shoppe igjen og igjen.
Vi kan også gjøre en ting som 99% av nettbutikkene i norge ikke gjør for og få nye kunder til og komme tilbake. (Gjøres kun for et meget begrenset nettbutikker mot ekstra avgift)

Priser:
under 100 eposter i mnd kr 1390 eks mva
opptil 200 eposter i mnd kr 2380 eks mva
Over 200 eposter få tilbud.
 
Her var man ikke nådige! Hvor stor interesse er det egentlig for en slik tjeneste? Om vi snakker profesjonelle kundebehandlere som besvarer epost til daglig?
 

HPF

Medlem
Her var man ikke nådige! Hvor stor interesse er det egentlig for en slik tjeneste? Om vi snakker profesjonelle kundebehandlere som besvarer epost til daglig?
En rask titt på siste 20 eposter jeg har besvart forteller meg at innleid hjelp ikke kunne besvart en eneste en av dem.
 

Rismoen

Medlem
Da har du en real amatør som ikke har satt seg inn i hva du driver med :D

Betyr det at du har veldig dårlig info i nettbutikken din? Om hva du kan levere eller ikke kan levere?
Hvis alle de siste 20 krever spesialiserte svar så er det noe galt med kommunikasjonen i nettbutikken din, eller?

Hva med faktura relaterte spørsmål? For at vedkommende kan svare på spørsmålet må nesten personen ha tilgang til interne systemer.

Her er et eksempel:

Jeg har mottatt pakken, og betalt, men jeg fikk i dag en purring på at det ikke er betalt. Jeg har sjekket i nettbanken, og jeg har betalt.

Her måtte jeg først inn i Conta Faktura for å sjekke om kunden hadde betalt. Men der sto det bare at fakturaen hadde forfalt og purring var sendt.

Det ante meg at kunden hadde glemt å skrive inn KID-nummeret som sto på fakturaen, så da måtte jeg gå i nettbanken å finne betalingen manuelt. Først etter at jeg hadde gjort dette kunne jeg fortelle kunden hva som hadde skjedd.


Jeg ser ikke helt hvordan TS skulle løst dette uten tilgang til Conta Faktura eller banken. Jeg kunne jo selvfølgelig gitt TS tilgang, men av åpenbare grunner så ønsker jeg ikke det.

*Skrevet på telefonen + dårlig tid, men dere skjønner hva jeg mener*
 

thoaud

Country manager @ Servebolt
Tenker at man med en slik tjeneste må organisere seg litt annerledes enn man normalt gjør som en liten nettbutikk.

Dette er gull for å ta unna førstelinje saker. Så kan andrelinje sendes videre til butikkeier. Er vel ikke snakk om at disse skal ta absolutt alle saker?

I tillegg gir utgifter på kundeservice et insentiv for å forbedre selvhjelpsløsningene i nettbutikken.

Om man skal ta i bruk en slik tjeneste er ticket system et must, av flere grunner.
 

HPF

Medlem
Betyr det at du har veldig dårlig info i nettbutikken din?
Hadde produktspørsmålene vært så enkle at svarene kunne outsources burde jeg nok gått over infoen på nettbutikken ja.

Kundeservice omfatter mer enn rene produktspørsmål og mange henvendelser, sånn 80-90% for min del, vil kreve adgang til økonomisystem, bank, kundehistorikk etc. Slik adgang får ikke en ekstern tjeneste av meg.
 

thoaud

Country manager @ Servebolt
Hadde produktspørsmålene vært så enkle at svarene kunne outsources burde jeg nok gått over infoen på nettbutikken ja.

Kundeservice omfatter mer enn rene produktspørsmål og mange henvendelser, sånn 80-90% for min del, vil kreve adgang til økonomisystem, bank, kundehistorikk etc. Slik adgang får ikke en ekstern tjeneste av meg.

Forstår tilgang til bank.
Men forstår ikke at ikke eksterne ressurser(under NDA og så videre) kan få tilgang til kundehistorikk, og tilgang til å se det kunderelaterte i økonomisystemet.
Å få frigjort tid fra arbeid med ettermarked tenker jeg er viktig for å kunne vokse.
 
Topp