Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen røykere?

Tonny Kluften

Administrator
Jeg for min del har begynt å drikke kaffe. I går drakk jeg hele to kopper hjemme alene. Jeg ser mønsteret. Begynte i det små med kun kaffe på besøk hos folk maks en gang i uka. Så sammen med andre på cafe. Så hver dag sammen med kjæresten på cafe. Så alene på cafe. Så en kopp hjemme en gang i blandt. Nå hjemme hver dag og senest i går to kopper hjemme alene.
Men en ting lover jeg, jeg skal alltid drikke espresso laget med ordentlig espressokoker.
 

kongen

kongemedlem
Bestill deg "kaffe" hvis du noen gang skal til Italia... da får du skikkelig kruttkaffe
 

zapotek

Medlem
Pass deg Tonny, jeg begynte som deg i det små. Nå mange år etter kobler jeg kjeften direkte på kaffetrakteren om morgenen og reparerer med litervis av giroljesort gugge i jevne drypp utover dagen.
 

picxx

Well-Known Member
Bestill deg "kaffe" hvis du noen gang skal til Italia... da får du skikkelig kruttkaffe

Blir som sila myrvann å regne mot den guffa man får servert her.
Greit at de eter chilli som smådrops altså, men kaffen henger jo jaggu fast på veggen også.
 
Blir som sila myrvann å regne mot den guffa man får servert her.
Greit at de eter chilli som smådrops altså, men kaffen henger jo jaggu fast på veggen også.

Hvor i Thailand er det du holder til? da jeg var der var det ikke en anstendig kaffekopp å oppdrive.. Endte opp på starbucks for svarte og kjøpte noe mocca-greier av en ladyboy.. Og man så at det var en ladyboy for å si det sånn..
 

picxx

Well-Known Member
Hvor i Thailand er det du holder til? da jeg var der var det ikke en anstendig kaffekopp å oppdrive.. Endte opp på starbucks for svarte og kjøpte noe mocca-greier av en ladyboy.. Og man så at det var en ladyboy for å si det sånn..

Du får kjøpt thaikaffe overalt, men ikke inne på paragorn for å si det slik.
Er ofte ei sjappe satt opp ved en bensinstasjon etc.
 

picxx

Well-Known Member
Ja, den er veldig sterk og veldig svart.
Serveres sort, men ofte man ser folk pøse oppi samme mengde sukker som det ill brukte i I:robot.

Biltur fra chiang mai til chiang rai anbefales på det sterkeste.
Over fjellene der er det flere kaffeplantasjer og de har vel satt opp en coffeeshop hver av dem (nei, ikke "sånn" coffeeshop nei).
 

Gaasehud

Medlem
Nå høres det ut som flesteparten her koser seg med kaffen, men kan informere om at dere kan bli kvitt avhengigheten ila. to uker, tror jeg det er. De første to ukene uten kaffe tror dere at det trengs kaffe for å prestere som vanlig (og det gjør det jo for så vidt), men etter de to ukene vil dere ha samme gode følelsen som når dere har drukket kaffe, uten å ha drukket en slurk av koffeinskvipet. :)
 

Nutz

Med lem
Dette var nesten som å komme inn i et bedehus på sørlandet..
Nøyaktig slike ord som gir håp om frelse dersom man viker unna satans fristelser.. :)
Ikke alle som blir like rusa på Jesus. ;)
-Kaffe og Røyk funker her enda, har en reserveplan dersom kaffe og røyk ikke gjør nytten sin lenger.
Det er å løpe lekende lett i slow motion, barbeint over en duggfrisk sommereng og nyte soloppgangen til mild fuglekvitter.. Virkelig være rosa og bløt i sinnet.
-Men igjen, røyk og kaffe funker fett nok!. :)
 
Topp