Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny personlig foto-nettside, ønsker tilbakemeldinger på det meste

hansson

Langveisfarende
Facebook-modulen som hopper ut fra venstre er veldig snedig. Visste ikke at det var en ferdig modul fra FB som så slik ut som dette. Eller er det en hack på noe vis? Kommer ikke på noe å sette fingeren på, bortsett fra at "les hele posten" kanskje er litt fremmed for en som ikke aner at et blogginnlegg kalles for "post" på engelsk.
 

Jazz

Medlem
Hei..

Synes først og fremst at logoen er herlig! Nettsiden din ser ganske ryddig ut, og bildene har jo ganske god kvalitet. Jeg har selv stor interesse for foto, men har ikke nok tid til å drive med dette i profesjonelt nivå...

Men jeg synes virkelig du har oppnådd suksess med både frogner-media og frogner-foto greiene nå :D
 

Dag Frogner

Supermedlem
Takk for tilbakemeldingen. :)

Foto er noe jeg har hatt som hobby i 4-5 år nå, men følte at det nå var på tide å ta det et skritt videre. Så langt har det gått veldig bra og tilbakemeldingene er utelukkende positive. Nå er jo dette en veeeldig fersk bit av businessen, men det har begynt bra og jeg håper pilen fortsetter å peke oppover, hehe.

Godt å høre at nettsiden fungerte bra, den er jo satt opp nettopp med tanke på at det skal være enkelt og ryddig, med et minimalistisk design for at bildene skal være i fokus.
 

webali

Medlem
Takk for tilbakemeldingen. :)

Foto er noe jeg har hatt som hobby i 4-5 år nå, men følte at det nå var på tide å ta det et skritt videre. Så langt har det gått veldig bra og tilbakemeldingene er utelukkende positive. Nå er jo dette en veeeldig fersk bit av businessen, men det har begynt bra og jeg håper pilen fortsetter å peke oppover, hehe.

Godt å høre at nettsiden fungerte bra, den er jo satt opp nettopp med tanke på at det skal være enkelt og ryddig, med et minimalistisk design for at bildene skal være i fokus.

Fin side og ikke minst veldig flink fotograf
 
Topp