Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nylansert nettbutikk :)

modesty

Medlem
Hei,
jeg har gjennom flere spørsmål her inne fått masse hjelp fra dere. I dag har jeg lansert siden min og tenkte å vise dere resultatet. Setter pris på alle tilbakemeldinger - har satt opp alt selv :)

Stolt Torill:)
 

PIP

Medlem
Knall nisje! Dette er noe jeg tror det kan være et marked for. Interiør og båt. Og det finnes allerede et sort utvalg av produkter, men de fleste butikker har bare litt innenfor den nisjen. Så her må du bare utvide sortimentet og få med bredden.

Ellers så vill jeg jobbet litt med logoen. Jeg liker skriften, men jeg synes ikke det harmonerer med selve logomerket. Kanskje er det kun fordi det er orange. Kanskje noe så "kjedelig" endre den i en klar blåfarge er nok?

Jeg tror du kan ha funnet en nisje der du kan kan ta betydelig markedsandeler hvis du spiller kortene riktig. Få inn et litt breder sortiment, og send ut en pressemelding til interiørmagasiner. De elsker å skrive om slike nyheter... og kanskje du da får gratis reklame verd tusener av kroner... ;)
 
Ryddig og fin butikk!

Etter å pirket litt rundt der inne ser jeg hvertfall 2 ting.

Logoen din ser ut til å ha blitt forstørret, slik at kvaliteten har blitt dårlig.
Helt oppe til venstre er det ett blått felt, jeg aner ikke hva de knappene gjør for i opera havner tekstboksen utenfor bildet. Se vedlegg.
 

Vedlegg

  • Uten navnee.png
    Uten navnee.png
    28,9 KB · Sett: 18

modesty

Medlem
Ryddig og fin butikk!

Etter å pirket litt rundt der inne ser jeg hvertfall 2 ting.

Logoen din ser ut til å ha blitt forstørret, slik at kvaliteten har blitt dårlig.
Helt oppe til venstre er det ett blått felt, jeg aner ikke hva de knappene gjør for i opera havner tekstboksen utenfor bildet. Se vedlegg.

Hei, ja - jeg ville ha logoen litt større og da flyttet innloggingsboksen seg opp. Har ikke klart å flytte den ned. et samme ,det samme med Æ, Ø og Å. Vet ikek hvor endre det. Har endret tekst( /translate) i funtions.php, så fikk det fra engelsk..til halvnorsk;)
 

modesty

Medlem
Ellers så vill jeg jobbet litt med logoen. Jeg liker skriften, men jeg synes ikke det harmonerer med selve logomerket. Kanskje er det kun fordi det er orange. Kanskje noe så "kjedelig" endre den i en klar blåfarge er nok?

Takk for hyggelig og oppmuntrende tilbakemeldinger:) Det med interørblader har jeg ikke tenkt på - will do :)
Angående logoen : Tenkte du selve logen eller logoteksten ?
 
Sist redigert:

hvaer

Medlem
Det er en plugin som må settes opp korrekt, hvis du ser på navnet på siden nå, så står det følgende: "MissCaptain.no | Interiør til båtMissCaptain.no" så står MissCaptain.no 2 ganger. Muligens All in SEO? Du bør også vudere å bruke - istedet for | som separator, for det ser penere ut.

Og hva er poenget med en så stor slider, uten klikkbare lenker?

På mobiltelefon med lav oppløsning, så ser man kun logo og søkefelt. Bør vurdere å gjøre noe der.
 

dkoder

Medlem
Gratulerer med nettbutikk! Er selv i samme situasjon som deg men har fortsatt noen måneder til lansering. Det er spennende arbeid og veldig lærerikt. Litt barnesykdommer i begynnelsen regner jeg med er obligatorisk, derfor er forumet en ypperlig måte å få tilbakemeldinger på. Kan jeg spørre om hvor lang tid det har tatt fra idè til lansering?
 

modesty

Medlem
Det er en plugin som må settes opp korrekt, hvis du ser på navnet på siden nå, så står det følgende: "MissCaptain.no | Interiør til båtMissCaptain.no" så står MissCaptain.no 2 ganger. Muligens All in SEO? Du bør også vudere å bruke - istedet for | som separator, for det ser penere ut.

Og hva er poenget med en så stor slider, uten klikkbare lenker?

På mobiltelefon med lav oppløsning, så ser man kun logo og søkefelt. Bør vurdere å gjøre noe der.
Takk for gode tilbakemeldinger:) Det med teksen øvers så jeg først i dag.
Har innstallert All in one SEO og wordpress SEO plugin men kun WP SEO som var aktivert. Jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg endrer på teksten der. Og hvordan endre seperatoren ?

Slidene skulle vært klikkbar, men når har et lite problem med å få det til og. Har bildene som fremhevet bilde i Slider pluginen, men hvis eg legger bildet rett i posten ( for å kunne lage ink) så endrer bildet form ( slik at det blir ubrukelig).

Har ikke funnet ut av dette enda.
 

modesty

Medlem
Hei :)
Ja, det er veldig nyttig å få tilbakemeldinger fra engasjerte dyktige folk :)
Gratulerer med plan om nettbutikk til deg og! Jeg begynte å lage siden rett over nyåret, så det gikk sånn ca 3 mnd på siden av jobb. Tiden gikk også med på å kjøpe/importere/ varelager i tillegg til tiden det tok for å sette opp betalingsløsningen. Et tips kan være å begynne å søke om innløsere m.m allerede nå, for det kan fort ta 2-4 uker.

Lykke til )
 

Christian

Medlem
Hei!
Jeg vil anbefale deg å kjøre samme høyde på alle bildene i slideshowet på forsiden. Det er litt vansklig å bla med pilene nå, fordi de flytter plassering etter høyden på bildene.
 
Topp