PageRank oppdatert igjen

En tråd i 'Google' startet av Msites Ltd, 5 Jan 2009.

1. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

2. peterandrej pensjonert moderator

merkelig, men min enkeltpost om linn irene og sangen hennes (som faktisk er ganske fengende)... har PR5, mens siden den ligger på har PR4..

Er ikke dette innmari rart? At enkeltposter har høyere pagerank enn hele domenet, liksom? Legger også merke til at det er en Youtube-film på denne posten, så kanskje Google ser "snilt" på posten på grunn av dette?

3. zapotek

zapotek Medlem

Jeg har også opplevd dette Peter, men det er som oftest midlertidig. Jeg legger merke til at Google har begynt å bruke en del tid før alle undersider på et domene er "fastsatt".

4. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Enkeltsider kan ha høyere PR enn førstesiden, ikke noe spesielt med det. Mange lenker inn til undersiden fikser det.

5. picxx

picxx Well-Known Member

Morsomt med PR --- Fikk PR5 på en adultside jeg ikke har rørt på over ett år (TGP, så minimalt med innhold).

6. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Jeg fikk PR0 på en side som var PR5. Ligg unna min PR, grrrrr.

7. zapotek

zapotek Medlem

Big G forander oftere og oftere nå. Har sider som pageranken kommer og går annenhver uke nesten.

8. Ivellios

Ivellios Medlem

Virker som om google er sinna på meg. Har gått fra 3 til 0 på en side, mens en annen gikk fra å ha tre til å rett og slett bare miste alt som liknet på pr. Ikke null en gang. Teite google. :p

Del denne siden