Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rapporter bugs eller problemer her

Jens1986

Medlem
Jeg er en flittig bruker av funksjonen for "nye poster" (som de fleste andre, tipper jeg). Litt irriterende at man må bevege musa over linja for å se at det er flere sider postet i den gjeldende tråden. Det er nå en ting, men virker ikke nødvendigvis som om det er konsekvent. I alle fall får jeg ikke frem til at det er flere sider tilgjengelig på nederste posten i skjermbildet. Med denne mouse over-effekten, må jeg nok slutte å bevege musa over tittelen og heller gå inn "fra siden". Litt irriterende, mn klarer vel den overgangen også. Alt går an å venne seg til. Vis vedlegget 686

Dette bør vel egentlig ikke være noe problem, da du blir ført til første uleste post i tråden når du trykker på tittelen. Om du vil bla manuelt får (i alle fall jeg) opp antall sider uansett hvor jeg har musa over teksten.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Dette bør vel egentlig ikke være noe problem, da du blir ført til første uleste post i tråden når du trykker på tittelen. Om du vil bla manuelt får (i alle fall jeg) opp antall sider uansett hvor jeg har musa over teksten.

Så det nå. Genialt! Takk.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Mulig det er bare jeg som er for gammel, men jeg har problemer med å lese "skriften på veggen" (okay, var vel ikke så mange som skjønte den). Tenker på fargene her og håper de kan endres...:
upload_2014-9-23_21-39-35.png
 
Topp