Kjapp og trygg hosting for Wordpress

RIP Tradedoubler

Ståle

Medlem
Kjære Affiliate,

Vi beklager å måtte informere deg om at programmet Bokkilden (1600) blir stengt på nettverket dag
11/09/2015

Kan du sørge for at alle dine annonser og lenker er fjernet før den tid, da ingen provisjon blir
utbetalt på salg etter denne datoen.

Vær oppmerksom på at kommisjoner generert frem til denne datoen vil fortsatt bli utbetalt.

Vi beklager for ulemper dette medfører for deg.

Med vennlig hilsen,

TradeDoubler

Er nok flere her inne som har linker som går til Bokkilden, da dette var et godt og gammelt program hos Tradedoubler. Stenges i dag, og alt av annonser og linker skal fjernes før det stenges...
 

pleb

Medlem
Blush.no også ferdig nå? Fikk dem avsluttet på alle mine nettsider i dag...nå begynner det å bli krise på sminke/kosmetikk-sidene mine.
 

metallian

Medlem
Tror det kan være en fordel å begynne å spre aktiviteten sin ja selv om det jo dessverre gjør det verre desom TD virkelig sliter.... har mine desidert største "kunder" via TD som mange andre og disse finnes ikke hos andre så for meg er det litt krise om TD ryker...
 

zapotek

Medlem
Hadde vært kjekt med en uttalelse fra Tradedoubler selv om hva de tenker fremover om det norske markedet.
 

metallian

Medlem
Fikk denne idag-hva er "voucher code sites" ?

Dear Publisher,

Unisport Store announces that all voucher code sites will be closed for Sweden, Norway, and Denmark
effectively tomorrow, Tuesday 2015-10-13. Commission generated up until tomorrow will be paid.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har en vag mistanke om at Adtraction med sin ex-TD-mann Øivind Brunsell skal klare å lokke over flere dit ;)
 
Hej,

TD Norge är fortsatt aktivt som tidigare även om vi har stängt ner själva kontoret i Oslo. Vi har ett dedikerat Publisher Support Team som ni kan kontakta på antingen mail eller telefon, uppgifter nedan.

Kontakta oss gärna om ni har ytterligare frågor eller funderingar!

Mvh

Publisher Support Team
Tradedoubler.com

e: publisher.no@tradedoubler.com
t: +47 23 96 01 38
 
Hej Tonny,

Vi på Publisher Support har i flera år haft en svarstid på 24 timmar. Detta innebär att vi jobbar för att kunna svara alla Publishers inom denna tid. Är det möjligtvis något annat team du varit i kontakt med tidigare?

Mvh

Publisher Support Team
Tradedoubler.com

e: publisher.no@tradedoubler.com
t: +47 23 96 01 38
 
Hej,

Vi svarar på alla frågor inom 24 timmar, detta innebär dock inte att alla frågor garanteras att lösas inom 24 timmar. Har du ett ticket nummer så kan vi titta på din fråga och se status?

Mvh

Publisher Support Team
Tradedoubler.com

e: publisher.no@tradedoubler.com
t: +47 23 96 01 38
 
Topp