Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Servetheworld - ræva support

clinton4

Medlem
Jeg har også opplevd Servetheword's support som svært nedverdigende og lite service innstilte. Flyttet derfor alt over til Gigahost/Terrahost hvor jeg er kjempefornøyd.
 

Dre_C

Medlem
Jeg har et par kontoer hos stw og jeg er glad for at de ikke oppgir slik informasjon på live chat.

Men uansett så bør en kundebehandler opptre vennlig og imøtekommende, og i det miste gi inntrykk av at han er ute etter å hjelpe kunden.
 

ChrisE

Medlem
Jeg har vært kunde hos servetheworld i snart 5 år. Jeg har hatt flere webhotell og domener hos dem. De siste årene har jeg også prøvd ut flere alternativer som Hostgator, One, Pro ISP osv. Jeg må ærlig innrømme at jeg er fornøyd med alle sammen, men det er ingen av dem som slår Servetheworld på kundeservice. Jeg pleier vanligvis ringe dem om jeg har noen problemer og da pleier de å løse det null komma niks.

Jeg ville bare dele dette, da jeg ikke har sammme erfaring som flere andre her.
 

JarleKlae

New Member
Brukt dem lenge

Har brukt servertheworld lenge jeg også, upåklagelig support, veldig fornøyd. Eneste 'negative' jeg opplevde nettopp var at de ikke hadde Windows 2008 vps, kun windows 2003, begynner å bli litt gammelt nå. Kom over serversky.no, de hadde en knall Android applikasjon, i tillegg til console i nettleseren, ganske fancy.
 
Sist redigert av en moderator:

JarleKlae

New Member
Kjøpte meg akkurat en virtuell der med win2008, ville ha servertheworld som sagt, har god erfaring med de, men ingen 2008. Ble tipsa om de på fjesboken etter jeg spurte etter virtuell med 2008.
 
Topp