Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spørsmål ang. Nettkatalogen

Jeg står plutselig oppført i Nettkatalogen.no, men kan ikke huske å ha registrert mitt ENK der..

Er det slik at man må registrere seg der, eller henter de ut opplysninger fra andre?
 
Hvis de henter ut opplysninger fra Brønnøysundregistrene, hvordan kan de da sende meg en faktura på det som står der om meg? Har ikke bedt om å bli oppført der
 

Kassimaja

Geocacher
Ta kontakt med dem og be om å få ut kopi av signert avtale. Har de ikke det kan de ikke forlange at du skal betale
 
Jeg fikk plutselig en e-post av Lindorff om at en faktura har kommet i retur pågrunn av feil adresse. Sjekket så opp meg på nettkatalogen, og der står jeg oppført med riktig adresse.

Har aldri fått e-post eller noe angående registrering der, og har heller ikke fått noe faktura i posten fra før
 
M

mgoegercin

Guest
nettkatalogen.no luringer

nettkatalogen .no s telefon selgerer ringer uansett du er registrert mot telefon selgere.
luring selger sier vi skal oppdatere deres firma opplisninger i databasen.men han snakker ingenting om bestilling et års tjeneste der.etterpå sier han det tar bare et minut å oppdatere skriv her sånn,skriv her denne...da du ble oppdatert.:::))))
ble bare -2528,-mindre i kassan din.
NETTKATALOGEN .NO ER EN LURING FIRMA.
Uansett jeg ringt dem å snakke om det.de sa nei du må betale.du er bestilt.det sa.
da jeg fårståd ikke bare telefon selger hele hele firmaen er organisert.beste er ikke betalt.gå og finn en advokat.
mvh
hvis noan trenger mere info ring meg.
Mustafa Goegercin
95045089
 
U

Uregistrert

Guest
Nettkatalogen.no og 180.no

Jeg står plutselig oppført i Nettkatalogen.no, men kan ikke huske å ha registrert mitt ENK der..

Er det slik at man må registrere seg der, eller henter de ut opplysninger fra andre?

Jeg vil annbefale deg og holde deg langt unna denne foretningen, de sender fakturaer i hytt og pine, det grenser til kjeltringstreker og svindel.
 
E

ex-peterandrej

Guest
Send faktura

Jeg står plutselig oppført i Nettkatalogen.no, men kan ikke huske å ha registrert mitt ENK der..

Er det slik at man må registrere seg der, eller henter de ut opplysninger fra andre?

Jeg ble utsatt for råsalg fra Telenor. Råsalg = salg som skjer uten at du har kjøpt noe. Også kallt negativt salg. Ulovlig i Norge.

Så.. har du ikke bestilt noe fra Nettkatalogen og bare har fått en faktura fra dem helt ut av det blå, så må du jo fikse saken. Dvs at du må ringe Nettkatalogen for å få kravet slettet, ringe Lindorff for å få slettet inkassosaken, osv. Alt dette er tapt tid, altså tapt arbeidsfortjeneste. Det kan du kreve erstattet.

Jeg krevde 625 kr i erstatning fra Telenor. Dvs 1 times arbeid. Det var omtrent den tiden jeg måtte bruke på å ringe rundt til omtrent hele Fornebu for å få fikset opp i saken rundt mitt råsalg.

Og erstatning fikk jeg. 625 kr.
 
U

Uregistrert

Guest
Noe til ettertanke

Tror dere at de som er fornøyd med de katalogene som er seriøse går inn på div. nettsider å skryter katalogene opp i skyene? NEI!

Ringer privatpersoner forbrukerrådet å sier at de er fornøyd med et produkt eller en tjeneste? nei.

Selvfølgelig kommer det frem det negative på nett, men når b.l.a Advista (nettkatalogen.no / 180.no ) kan vise til brukertall på rundt 500.000 i uken(noe som telles av TNS GALLUP), så viser jo dette seriøsitet. Vil du få noe ut av pengene dine hvis du legger inn alt fra 1000 til 13000kr hos Advista når det er 500.000 brukere? Selvfølgelig!

Mitt tips!

Hold dere til medlemmene i TryggKatalog( www.tryggkatalog.no - Kvalitetskrav Online Kataloger - Kvalitetskrav Online Kataloger ).
Tror dere GuleSider(eniro) ville vært medlem i et forbund som viser useriøsitet?

Gulesider = BRA, men dyrt! mange brukere, men betaler du mest kommer du høyest!
Nettkatalogen / 180.no = BRA, men ikke like mange brukere som GS. Men er også dobbelt så billig(om ikke mer).

Klag så mye dere vil, men kjøper dere på telefon har dere angrefrist! Kjøper dere på kontrakt er det synd for dere om dere ikke har penger til å betale.
 
Topp