Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Synspunker på lockerz.com og invite til de som vil ha.

sKrud

Meget sliten student
Hei

Har av en eller annen grunn meldt meg på hos lockerz.com..synes konseptet er ganske så kult. Artig måte å få en gigantisk brukermasse på.

Kort forklart er lockerz.com følgende:
Lockerz er en side du kan "kjøpe" ting for Pointz (PTZ), som f. eks Ipods, headsets, spill etc. Du får 2PTZ for å logge inn (1 gang om dagen), 2PTZ for å svare på meningsløse spørsmål (what's your favorite celebrity -aktig) og mulighet for å få ekstra PTZ for å invitere nye medlemmer.
Det er også planlagt at det skal komme et større community etterhvert. Nå er det kun closed beta m/invite only.
For de som lurer: De sender varer til Europa asap, kun USA atm. Men de vil åpne for shipping til Europa så snart de begynne salg.

Jeg tenkte derfor at de kan være greit å allerede nå begynne å samle poeng, ut i fra de "prislistene" de har lagt ut til nå så kan man fort få seg en ipod eller en ny ekstern HD..

Om det er noen som er lysten på en invite er det bare å si i fra, så skal jeg sende dere den. Seng meg en PM med epost..

Ellers, hvilke synspunkter har dere på tjennesten?
 

tyr897

Medlem
Hvor mye er disse "pointzene" i praksis verd?

Er det 10000 poeng for en ipod, og man tjener 2 poeng per dag for å logge inn? Er de mindre verdt enn trumfkortet mitt og timebetalingen blir ala en indisk captcha typer?

Det jeg egentlig spør om er vel, hva får lockerz.com ut av dette her?
 

picxx

Well-Known Member
Får bare opp en blank side her jeg ..
 

KristianM

Medlem
lockerz.com

Noen eksempler:
PS3 Game System Slim- 120GB
Koster: 625 PTZ

iPod Touch 32GB
Koster: 600 PTZ

Du får 2 PTZ pr. gang du logger inn og svarer på et spm. Samt 2 PTZ pr. person du inviterer. Når man har invitert 20 stk. vil man bli oppgradert til VIP, og man får dobbelt betalt...

Det vil da si at man får 4 for og logge ing og svare på et spm.
...og 4 PTZ pr. person man inviterer, som oppretter en bruker...

Med andre ord er det ikke så veldig lite i starten...

Si ifra om dere vil ha en invite, så sender jeg ;)
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Nå fikk jeg opp siden :)

Send gjerne en invite, så jeg får se hva dette er for noe rart :D
 

Tonny Kluften

Administrator
lockerz.com

Hvis dere bruker 2 minutter i 300 dager på dette vil dere bruke 600 minutter, det er ti timer. Er det verdt ti timer av deres tid + sikkert mange flere sære krav når dere faktisk forlanger et produkt. Er det verdt det for å få en i pod? Høres ut som at dette er noe for 12-14 åringer som ikke har annet å gjøre.
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
nja..er ikke så ille som du får det til å høres ut Tonny..:p Men det er på ingen måte godt betalt nei..

Normalt får man max 4 poeng per dag. Om man er en såkalt Z-lister så får man det dobbelte. Altså 8 poeng.

I tillegg til de 4 poengen kan man få ekstra poeng ved å invitere andre. Dette får man 2 poeng for eller 4 om man er ZL..

Så skal nok ikke 300 dager til får å få til dette. Jeg synes bare konseptet er kult. Å lurer på om dette kan være noe man kunne ta lærdom av. Det fungerer jo tydligvis.
 
Topp