Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Synspunker på lockerz.com og invite til de som vil ha.

picxx

Well-Known Member
lockerz.com

2 minutter hver dag er ikke mye.
Hadde man derimot skulle brukt ti timer i strekk på å få en ekstern hdd er det vel de færreste som hadde giddet dette.

Du skulle bare visst hvor mange timer i løpet av livet vi gjør totalt unyttige ting, som f.eks. å vente på grønt lys i et lyskryss ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Ståle

Medlem
Er nok ikke scam, men det er ikke barebare å få vekslet inn poengene sine. Akkurat nå er så og si alt av "gaver" utsolgte. Du kan dermed ikke veksle inn poengene i noe fornuftig.
 

xcp

Medlem
Tar veldig gjerne en invite :) send meg en mail på pks @ haiavo(.)com Uten mellomrom selvfølgelig :)
 

sKrud

Meget sliten student
lockerz.com

sender deg en nå jeg zcp..

Edit: hadde det ikke vært for at siden er nede for oppdatering..:/ Sender deg en invite så snart siden er oppe å kjører igjen. Husk at det cashspillet som starter når du er registrert kan hjelpe deg langt på vei..så vær klar..
 
Sist redigert av en moderator:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg må jo innrømme at jeg syns det er litt morsomt og se oppegående webfolk bruke slike nettsider jeg også, men på en måte så kan det jo fort bli en vane og logge innom og svare på et spørsmål daglig. Det tar jo ikke mange sekunder, og kan jo ende opp med noe morsomme greier til slutt.

Når det gjelder synspunkter på selve nettsiden har jeg ikke så mye jeg skulle sagt. Jeg har ikke bedt om noen invite. Om noen vil sende meg en tar jeg gjerne imot.

Etter hva jeg har lest i denne tråden så har jeg en liten følelse av at dette med polls og poeng ikke varer veeldig lenge. Det er en god måte å få inn medlemmer på, men i det lange løp vil jo ikke nettsiden gå i pluss av det. Da vil det ende opp med at mange medlemmer logger seg inn kun for å svare på nettopp dette spørsmålet - fordi de ikke gidder dette med forkjellige surveys og slikt.

Om nettsiden også vil tilby og sende ut gratis varer "worldwide" ser jeg på en måte også for meg at det kan ende opp med relativt høye fraktutgifter - noe som derfor igjen vil gi brukerne mindre "penger" for de forkjellige "ting" de kan gjøre for å tjene "penger".

Ellers er det jo absolutt et spennende prosjekt noen har på gang her. Gleder meg absolutt til å se fremgangen. Om noen sender meg en invite gleder jeg meg jo litt til å se hvordan dette her ser ut på andre siden også. :)
 

zapotek

Medlem
Folk elsker poeng vet dere. Spesielt når de kan sammeligne poeng med andre brukere. Se f.eks. guru.sol.no hvordan man lager en fin adsensemelkeku ved å avlønne folk med poeng og "nivåer" for å svare.
 

kongen

kongemedlem
Jeg syns det er et skikkelig bra konsept, og vil bruke den hver dag. Jeg syns det er et så utrolig bra konsept at jeg har meldt meg inn i flere lignende ting. Tenk deg å få varer uten å betale for de? Genialt. Alt jeg gjør er å bare logge meg inn i en tjeneste som er så utrolig interessant og svare på helt nyttige spørsmål hvor min mening blir lagt merke til. Jeg føler meg så priviligert. Her er den forrige tilsvarende nettsiden jeg meldte meg inn i:

Slottet trengs en skikkelig rundvask.

Dere får 0,2 points for hvert m2 som vaskes.
Dere får 0,3 points for hvert m2 som bones.
Dere får 0,5 points for hver hylle som det tørkes støv fra.

Dette er eksklusivt. Kun for invites.
Si i fra om dere ønsker invites.

Når dere har opptjenet 200 points kan dere velge mellom
Lytte til P3 i en time
eller lytte til P4 i hele 2 timer

400 points kvalifiserer deg til en helt ny vaskekost (som kan brukes til å samle enda mer points)

Hva venter du på? Skaff deg en invite i dag!
This is the next big thing.

Sitter du der fortsatt å bare koper?
Stopp med å kaste bort tiden din. Skaff deg en invite i dag!

Hver uke kåres den beste vaskeren. Blir det deg?
Ikke la denne unike sjansen gå i fra deg. Skaff deg en invite i dag!

www.LaMegVaskeSlottetForPoints.com
 

kongen

kongemedlem
Jeg måtte bare :p Snart har jeg en hel flokk som vasker gulvet mitt.

Konseptet med poeng kan være bra det, men da først og fremst for nettstedet... og ikke nødvendigvis for brukerne. Hva tilbyr nettstedet av ting og tang som folk ville brukt selv om de ikke fikk poeng? Hvis alt er basert på å få poeng men ellers ikke er særlig interessant for folk så tror jeg folk går fort lei.
 

xcp

Medlem
Er ikke typen til å slenge meg med på sånt selv, men føler at det må prøves :)

Noen som trenger invite er det bare å sende PM :)
 
Topp