Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Synspunker på lockerz.com og invite til de som vil ha.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg hørte med et hyggelig medlem her på WF om vedkommende kunne sende meg en invitasjon, men vedkommende fikk en melding fra systemet hos Lockerz.com at min epostadresse allerede var registrert. Det syns jeg er veldig rart. Hvordan har min epost-adresse kommet seg inn i dette systemet lurer jeg på. Det er jo ikke mulig på noen måte for meg å registrere min epostadresse der inne.
 

Erlend

Medlem
Er det noen i det hele tatt som har "fått" noe fra denne siden som bor i Norge?. Jeg er svært skeptisk til slike sider som dette. Hva om det hele hadde vært en scam, og man ikke fikk varene etter at man hadde skaffet poengene?

Jeg vet ikke, men håper å finne ut om noen har fått for eksempel en Ipod eller en Mp3 spiller.
 

KristianM

Medlem
Er det noen i det hele tatt som har "fått" noe fra denne siden som bor i Norge?. Jeg er svært skeptisk til slike sider som dette. Hva om det hele hadde vært en scam, og man ikke fikk varene etter at man hadde skaffet poengene?

Jeg vet ikke, men håper å finne ut om noen har fått for eksempel en Ipod eller en Mp3 spiller.

Har snart nok til og bestille en I-POD. Mulig du ville hjelpe til litt ved og ta imot en invite? :p
 

morwenia

New Member
Hei. jeg har visst blitt invitert dit, men har enda ikke fått bekreft på email. kan noen invitere meg til Lockerz?
 
U

Uregistrert

Guest
Hvor mye er disse "pointzene" i praksis verd?

Er det 10000 poeng for en ipod, og man tjener 2 poeng per dag for å logge inn? Er de mindre verdt enn trumfkortet mitt og timebetalingen blir ala en indisk captcha typer?

Det jeg egentlig spør om er vel, hva får lockerz.com ut av dette her?



faktisk er det 800 poeng
 
Topp