Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ta betaling med kredittkort

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Her er noen tall fra en DIBS løsning.
99 personer valgte DIBS som betalingsvalg
90 personer så på ordrebekreftelsen
72 gjennomført

Ikke galt.. Hvordan ville denne sett ut med Paypal ?
 

Ctech

Medlem
Andre valg som er interessant er:

- Postoppkrav
- Direkte betaling til konto
- Giro (etterbetaling)
 

Ctech

Medlem
Et lite side steg fra denne posten; Men kan vi også lage en liste over alle som driver nettbutikker her, og link til dem.

Vet at mange linker i signaturen. Men det hadde vært mer oversiktlig, slik at vi kan se hvem som har nettbutikker i samme genre.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Et lite side steg fra denne posten; Men kan vi også lage en liste over alle som driver nettbutikker her, og link til dem.

Vet at mange linker i signaturen. Men det hadde vært mer oversiktlig, slik at vi kan se hvem som har nettbutikker i samme genre.

Lag aller helst en egen tråd for det. Om noen her inne kjenner noen som driver nettbutikk går det jo ann å invitere dem, slik at flere nettbutikk eiere også kan utveksle sine erfaring og få tilbakemeldinger :)
 

Gomlers

Member
Det hadde vært helt kanon å fått noe statistikk over konvertingen fra hhv. PayPal vs. DIBS. Hvor stor forskjell er det egentlig?

En annen statistikk som også hadde vært interessant, hadde jo vært å høre konverteringen mellom
DIBS <--> Postoppkrav/Forhåndsbetaling
og
Paypal <--> Postoppkrav/Forhåndsbetaling

Hvilken informasjon har dere å komme med?
 

Ctech

Medlem
Jeg har kommet over en annen løsning for skandinavia www.epay.dk

Har sendt dem en email, hvor jeg spurte. Hvorfor jeg burde velge dem overfor DIBS eller BBS. Så vil legge inn svaret her når jeg får det.

Disse bruker et popup vindu for transaksjoner.

De er iværtfall billigere enn DIBS og BBS. Noen som har erfaring med dem, eller andre leverandører enn DIBS og BBS?
 
Sist redigert:

Ctech

Medlem
Jeg har tatt kontakt med en nettbutikk for litt info.

En helsekost butikk:

80% foretrekker å betale faktura i nettbank.

Disse har Google, BBS og faktura som betalingsvalg.

Salg: 15-40 bestillinger pr dag

Beste reklame kanal: Google Adwords
 

Gomlers

Member
Piffer litt liv i denne etter lang tid..

Noen som NÅ har en eller annen god statistikk på hvordan PayPal vs. DIBS er?
Nå som PayPal er på norsk og alt, så virker det jo mindre farlig.. og heldigvis har ebay - som jo også blir brukt av nordmenn, kanskje "innarbeidet" PayPal på en positiv måte her i landet :)

Så igjen: Noen som har noen tall å dele?
 
Topp