Kjapp og trygg hosting for Wordpress

The Blog Solution kan lastes ned gratis innen 31. desember 2007

Gomlers

Member
brukernavn da ;)
.....
Jeg er med på så mange lister at jeg er fra meg av begeistring hver dag for å få rundt 5.000 - 6.000 nye meldinger, fordelt på 3 hotmailkontoer.. :D

Det jeg tenkte på når jeg skrev posten min, var at det kan være lurt å se an seriøsiteten på folk.. En internettside generert med MS Word, med rullende tekst og blinkende bannere er selvfølgelig noe annet ;)
 

Gomlers

Member
Går vel greit så lenge ikke Google "skjønner" at alle bloggene du bruker til å drive trafikk er dine sider.. dette passer du deg for ved å registrere bloggene dine hos forskjellige registrarerer, eller på forskjellige ip-adresser som jeg har lært det heter ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
brukernavn da ;)

Hehe, jeg kunne bare ikke dy meg :)

Og det er ikke noe problem å ha mange blogger. Problemet oppstår først når alle er på samme IP og alle er helt like ang. poster. Jeg har ca 100 blogger, på 10-12 IP`er og jeg poster maks 6 -7 like poster tilfeldig på hele nettverket. Jeg har også 20-25 kategorier på hver blogg slik at ingen poster havner i samme kategori. Og det fungerer veldig bra. Hvis du er ute etter dyplenking er dette måten å gjøre det på. Det er ikke lett å få naturlige dyplenker innen rimelig tid til nettsteder med f.eks 2000 sider.
 
Vel ser utfra det andre skriver at man risikerer og miste alle affiliate kontoer etc viss man bruker dette. Så jeg står nok over.
 
Topp