Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Helsedoktoren.no

kongen

kongemedlem
Vil ikke den største lesergruppen din måtte handle produktene de trenger på apotek, da det er legemidler de vil ha behov for?

Sånn på siden av: Du kan jo begynne å levere artikler til Dagbladet, da de mangler en "helse" kategori. Ser at VG har en helsekategori og de får artikler blant annet fra andre nettsider, ref: Livsfarlig med dårlig blodsukkerkontroll - VG Nett om Helse og medisin og hvor under artiklen står skrevet at "Saken er levert av blablabla.no"
 
Sist redigert:

kongen

kongemedlem
Bilde av lege som faktisk behandler en pasient er topp! :)

Hva med...

Et bilde av en dødsyk pasient i sykesengen, med en tenkeboble hvor samme person hopper frisk og glad rundt om på stranden med en kjæreste og med ordene "Hva hvis jeg kontaktet Helsedoktoren tidligere?"
 

Atlas

Medlem
Vil ikke den største lesergruppen din måtte handle produktene de trenger på apotek, da det er legemidler de vil ha behov for?
Jo du har helt ret. Det er ikke lovlig å reklamere for medisiner som er på resept. Men man kan fint reklamere for medisiner som fås i håndkjøp. Det beste ville jo være å få kontakt med et legemiddelfirma og få dem til å reklamere for et eller flere av deres håndkjøpspreparater. Jeg har kontaktet et par stykker nylig og håper på positiv svar.

Sånn på siden av: Du kan jo begynne å levere artikler til Dagbladet, da de mangler en "helse" kategori. Ser at VG har en helsekategori og de får artikler blant annet fra andre nettsider, ref: Livsfarlig med dårlig blodsukkerkontroll - VG Nett om Helse og medisin og hvor under artiklen står skrevet at "Artiklen er levert av blablabla.no"
VG bruker fortrinsvis Dagens Medisin og andre faste til deres artikler. Men det går jo an å prøve kontakte dem.
 

kongen

kongemedlem
VG bruker fortrinsvis Dagens Medisin og andre faste til deres artikler. Men det går jo an å prøve kontakte dem.

Jeg tenkte først og fremst på Dagbladet, de mangler jo hele kategorien "Helse". Hvis du klarer å "selge deg inn" slik at du leverer artikler til deres nyopprettede helsekategori, da kan du få mange besøkende...
 

Atlas

Medlem
Jeg tenkte først og fremst på Dagbladet, de mangler jo hele kategorien "Helse". Hvis du klarer å "selge deg inn" slik at du leverer artikler til deres nyopprettede helsekategori, da kan du få mange besøkende...

Ups - så ikke du skrev Dagbladet :eek:
Ja det er helt klart en mulighet der.
Takk for tipset!!
 

Atlas

Medlem
Endret forside

Jeg har gjort en del endringer på forsiden.
Jeg synes selv det er blitt mer overskuelig og "stilrent".
Men spørsmålet er om det er blitt for kjedelig+
Vil gjerne ha kommentarer og kritikk på det, og på siden generelt.
Forsiden kan ses her: Helsedoktoren.no
 

testdriver

Ha det bra..
Du måler vel bounce rate og ser litt selv, men umiddelbar tanke var at det kun er logo, annonse og meny. Minnet nesten om en FFA-site. Altså kun menyen som egentlig forsøker å holde meg igjen, ikke noen spennende artikler.

Mitt forslag er å ta artiklene lengre opp, ha banneren (spørreundersøkelser) i mellom disse. Hvis tilgjengelig, endre bannerstørrelsen til avlang (ikke så høy som nå).

Artiklene til høyre overså jeg faktisk. Ville droppet "les mer" (folk vet at de kan klikke på tekslinker). Da får du plass til flere, forskjellige artikler.

Bare noen kjappe tanker...
 

Atlas

Medlem
Ang artiklene på høyre side så er jeg enig i å fjerne "Les mer" - men det får jeg ikke gjort nå. For ikke å overse dem har jeg satt mer tekst inn - er det bedre synes du?
Ang artiklene i midten så er det nok riktig at reklamen forstyrrer. Har nå fjernet den helt. Lurer på om bildene i midten er for små?
Det er litt vanskelig å definere ut ifra bounce rate på forsiden. Fordi de fleste kommer inn på siden via søkeord på Google og havner ikke på forsiden. Hvis de søekr på "barnemark" kommer de inn på siden om barnemark og klikker forhåpenlig om på forsiden eller bruker søk/indeks.
 

testdriver

Ha det bra..
Synes det så bra ut nå, ja. "Les mer" trenger kanskje ikke fjernes nå? Usikker. Med ekstra tekst der passet det etter min mening greit inn.

Grei størrelse på bildene, synes jeg. Men kanskje en idè å presse det hele mer sammen? Mye mellomrom mellom logoen og ned til artiklene (i Chrome).

Ehm, testet siden i Opera. Der kan jeg ikke se menyen eller reklamen til høyre. Verdt å sjekke opp.

Forøvrig en veldig fin side! :)
 

Atlas

Medlem
Takk :)
Jeg tenkte på om det ville se bedre ut med bare et billede i midterekken (og ikke to som nå) og så gjøre bildet litt større og ha plass til litt mer tekst?
 

testdriver

Ha det bra..
Tja, du har jo litt plass ledig nedenfor, så du vil kanskje ikke få færre saker på framsiden på den måten? Usikker på hva som blir mest oversiktlig.

Forresten, jeg har tenkt på en ting. Finnes det en slags søkemotor hvor man kan taste inn alle symptomene sine, for å finne sannsynlig sykdom?

For eksempel har man en svær database med sykdommer. Alle er tagget med aktuelle symptomer. Så kan man taste inn sine symptomer, og søkemotoren begrenser resultatene til sannsynlige sykdommer. Ville kanskje ikke fungert i praksis? Sett litt mye på House i det siste...
 
Topp