Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Helsedoktoren.no

Hmm skal vel være mulig det? En oppgave er det jo selvsagt, men ikke nødvendigvis en kjempeoppgave vil jeg tro.

Ikke sett House sjøl, men høres jo unektelig ut som en god idé i alle fall. Har sjøl vært syk i et par uker nå, feber, hoste, ekstremt nedsatt lungekapasitet (så mye at jeg ikke har tatt en røyk på to uker) og tretthet. Kunne vært artig å tatt en liten sjekk sånn sett.

Tretthet + hoste + feber + pusteproblemer = 4 resultater
 

Atlas

Medlem
Hmm skal vel være mulig det? En oppgave er det jo selvsagt, men ikke nødvendigvis en kjempeoppgave vil jeg tro.

Ikke sett House sjøl, men høres jo unektelig ut som en god idé i alle fall. Har sjøl vært syk i et par uker nå, feber, hoste, ekstremt nedsatt lungekapasitet (så mye at jeg ikke har tatt en røyk på to uker) og tretthet. Kunne vært artig å tatt en liten sjekk sånn sett.

Tretthet + hoste + feber + pusteproblemer = 4 resultater

Ja - men kombinasjonsmulighetene vil jo være næsten uendelig med de mange symptomer som finnes.
Men man kan jo selvfølgelig starte i det små med de de vanligste symptomer og diagnoser
 
Ah, selvfølgelig, tenkte ikke på den måten i det hele tatt :p

Men jo, det finnes vel uendelig antall symptomr og sykdommer, hadde selvfølgelig godt an da, som du skrev å begynt i det helt små med de mest vanlige symptomer.

Vi har blant annet en bok her hjemme, barnas helse/sykdommer, eller noe i den duren - hvor vi da kan slå opp på f.eks hoste og så mener jeg det står der litt generelt om hoste og hva det kan skyldes, før det også står noe om at det kan være symptomer på noe.
 
Topp