Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettbutikk

MAN

Medlem
Du bør sette deg inn i rettningslinjer som er gjeldende på området. Jeg er ganske sikker på at slike advarsler er påbudt. Om du har sett saken om han som besvimte av energidrikk, der ble det tatt bilde av denne advarselen. Om det var ditt produkt uten en slik advarsel ville du fått ett helvette.

Har du egentlig noe peiling på denne bransjen? Og kan effektene du oppgir dokumenteres?

Hei,

Etiketten og advarselen er selvfølgelig laget i samråd med produksjonsselskapet, som er underlagt mattilsynets kontroll og driver etter good manufacturing principles. Ingredienser er oppgitt, doseringer er oppgitt, alt er innenfor Norges lover og anbefalinger for daglig inntakt.

Han som besvimte av energidrikk drakk 4 liter energidrikk på kort tid, og ingen annen næring. Du får problemer hvis du kun lever på cola og ingenting annet over lengre tid også.

Som sagt er ikke siden fullstendig enda, jeg holder på å skrive artikler om hver enkelt ingrediense, med link til forskningsrapportene. Den publiseres straks jeg er ferdig med alle ingrediensene.

Hvis det at jeg ikke klarer å se mengder på et produkt som har proprietary blends får deg til å tvile på meg, så gjerne opplys meg, hvilke mengder er det av de diverse ingrediense i formelen? Kjøp Jack3d Advanced, 230g hos Gymgrossisten

Takk for innspill, kom med flere:)
 
Sist redigert:

MAN

Medlem
Du bør sette deg inn i rettningslinjer som er gjeldende på området. Jeg er ganske sikker på at slike advarsler er påbudt. Om du har sett saken om han som besvimte av energidrikk, der ble det tatt bilde av denne advarselen. Om det var ditt produkt uten en slik advarsel ville du fått ett helvette.

Har du egentlig noe peiling på denne bransjen? Og kan effektene du oppgir dokumenteres?

Her finner du en fettforbrenner fra X-life, med høyere pris og halvparten av innholdet, som har grønn te og litt andre diffuse termogene ingredienser.
Frenzy fat loss - X-life

Deres advarsel:

Varebetegnelse: Kosttilskudd med urter og mineraler.

Oppbevares tørt og kjølig samt utenfor barns rekkevidde. Unngå direkte sollys. Ikke egnet for gravide, ammende eller barn.
Dette produktet er et kosttilskudd og erstatter ikke et variert kosthold tilrettelagt for vektnedgang. Overskrid ikke den anbefalte daglige dosen. Best før dato referer til uåpnet beholder, som er korrekt lagret.
Produksjonsland: Norge



Som du ser er den ganske lik den jeg har.
 
Her finner du en fettforbrenner fra X-life, med høyere pris og halvparten av innholdet, som har grønn te og litt andre diffuse termogene ingredienser.
Frenzy fat loss - X-life

Deres advarsel:

Varebetegnelse: Kosttilskudd med urter og mineraler.

Oppbevares tørt og kjølig samt utenfor barns rekkevidde. Unngå direkte sollys. Ikke egnet for gravide, ammende eller barn.
Dette produktet er et kosttilskudd og erstatter ikke et variert kosthold tilrettelagt for vektnedgang. Overskrid ikke den anbefalte daglige dosen. Best før dato referer til uåpnet beholder, som er korrekt lagret.
Produksjonsland: Norge



Som du ser er den ganske lik den jeg har.
Det er på langt nær lik din advarsel, feks på din etikett står det ingenting om gravide eller ammende.
Det står faktisk en plass siden din at ditt produkt er for alle.

Altså for min del bryr jeg meg fint lite om din butikk, da jeg aldri bruker kosttilskudd. Men for din egen del er det bedre å advare på ett skikkelig vis enn å drite seg.
 

MAN

Medlem
Det er på langt nær lik din advarsel, feks på din etikett står det ingenting om gravide eller ammende.
Det står faktisk en plass siden din at ditt produkt er for alle.

Altså for min del bryr jeg meg fint lite om din butikk, da jeg aldri bruker kosttilskudd. Men for din egen del er det bedre å advare på ett skikkelig vis enn å drite seg.

Det er jeg enig i, bedre føre var enn etter snar. Skal se over siden min igjen slik at det ikke kommer utydelig fram.
Setter pris på tilbakemelding.

Sett bort i fra advarslene vi ikke er helt enig i, hva synes du om siden i sin helhet nå?
 

Rismoen

Medlem
Produktbildene var rett og slett elendige, det ser så uprofesjonelt ut.

Her er et hjelpemiddel til bedre produktbilder: https://www.youtube.com/watch?v=z1bAh193Iwc

476a7c5ab3.jpg


vs

c5b48f5d0d.jpg



Det er ingen tvil om hva som ser mest profesjonelt ut.
 

MAN

Medlem
Produktbildene var rett og slett elendige, det ser så uprofesjonelt ut.

Her er et hjelpemiddel til bedre produktbilder: https://www.youtube.com/watch?v=z1bAh193Iwc

476a7c5ab3.jpg


vs

c5b48f5d0d.jpg



Det er ingen tvil om hva som ser mest profesjonelt ut.

Absolutt ingen tvil.

Det er planlagt for denne helgen, tenkte jeg skulle forsøk å lage lystelt og ta bedre bilder.

Sliter dog med at bildene beskjæres helt snodig når jeg setter de inn i fremhevet bilde på woocommerce. Noen som kjenner til hvordan man fikser det, eller er det bare for stor oppløsning på bildene jeg prøver å bruke.

Skal sjekke ut linken din, takk!
 

Rismoen

Medlem
Litt usikker på hva du mente, men prøver uansett.

Du må ha mer "luft" rundt bildet.

Har du det slik blir det veldig rart.

b5fc899b36.jpg


prøv heller slik

4980b0200b.jpg
 
Kjempe, skal se mer på det i løpet av helgen. Mer er ikke alltid bra nei, så får jobbe med å få fram essensen.

Slik jeg ser det så er dette en blanding av landingsside og nettbutikk, kanskje derfor det fremstår som litt rotete? Man må på en måte bruke litt tid på å finne produktene og informasjonen man er ute etter.
Kanskje du skulle prøvd å lage en ren landingsside med fokus på produktene/egenskapene for så å føre kundene inn i en nettbutikk?

Jeg har litt samme problem i en av mine nettbutikker, jeg har ved siden av nettbutikken ett mobilverksted. Det blir fryktelig mye informasjon i reparasjons kategorien i nettbutikken. slik jeg ser det i mitt tilfelle vil for mye tekst og informasjon om reparasjonen i nettbutikken gjøre at kunder som kun kommer for å bestille reparasjon ikke orker å lese, samt andre kunder kanskje ikke vil bestille grunnet manglende informasjon.

Så jeg holder på å lage en egen infoside/landingsside for verkstedet og reparasjonene som leder direkte til nettbutikken.
 
Topp