Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på www.smsbull.net :)

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
<snip>
...Og skal jeg være helt ærlig david, så tror jeg faktisk du viste nøyaktig hva du gjorde...
<snip>

Enig når det gjelder det tekniske, men i det store hele tror jeg ikke at David vet hva han holder på med.
Han har ikke fylt 18 år enda; er det da slik at foreldrene hans kan holdes ansvarlig - økonomisk?
Håper han blir irettesatt av noe offentlig - hvis ikke blir det bare verre, og juksemakere trengs det ikke flere av.

Det er ihvertfall den følelse jeg sitter igjen med etter alle innlegg.
 

clinton4

Medlem
Som nevnt er jeg ikke noen konkurrent av deg og jeg har enda ikke sett noe til disse pengene du snakker om. Du har heller ikke tatt kontakt med alle de andre du urettmessig har trukket penger fra, men det har du vel uansett ikke planer om heller. Når du har tilbakebetalt alle de jeg kjenner som er berørt av denne "feilen", skal jeg stille meg nøytral til tjenesten din.
 

david.

Medlem
clinton4, på min bankkonto står det at pengene er overført til kontonummeret du oppga i brevet du sendte til meg og forbrukerombudet.

Ikke fortell meg igjen at du ikke eier luresms.com, pluss 62 andre domener jeg ikke har noe innsikt i. "Nils Morten Syvertsen", som skal være eier av Indexen No er oppført i skattelistene på nett med 0 forumue, 0 inntekt, 0 skatt. Kan dette stemme: nummeropplysningen 180.

Domenet luresms.com eies av SMARTTEAM DA og er registrert i ditt navn. Ifølge luresms.com drives siden av Indexen NO, et firma uten forenkling i virkeligheten. Indexen NO er registret i Syvertsens navn, selv om alle kontaktopplysninger peker mot deg, Nygård. Jeg undres på hvorfor Syvertsens enk. er registrert under samme adresse og mobilnr/tl som deg, Nygård? Konklusjon: Syvertsen er enten veldig mystisk eller oppdiktet, og både Smarteam og Indexen NO (indexen.no), er mer eller mindre registrert av deg, Nygård. Så kom ikke hitt og fortell meg at du ikke eier luresms.com, pluss en rekke andre domener jeg ikke har noe innsikt i da jeg ikke gidder å betale 107 dollar for å få en liste over alle domener registrert under deg.

Jeg har hørt en del om deg nå Nygård, og jeg er ganske så sikker på at du har mindre reint mel i posen enn meg. ;)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har hørt en del om deg nå Nygård, og jeg er ganske så sikker på at du har mindre reint mel i posen enn meg. ;)

Om du skal ha en oppvask med konkurreneter, start en ny tråd.
Denne tråden handler om ditt nettsted (den var forøvrig opprettet av deg, hvor du ønsket tilbakemeldinger), og hvordan du har svindlet folk for penger.
Man fremstiller seg selv som ekstremt lite seriøs om man istedet for å gjøre opp for seg heller benytter seg av den dårlige taktikken å angripe konkurrenter.
 

david.

Medlem
Grunnen til at jeg "angriper" clinton4 er han hele tiden har hatt til hensikt å ødelegge for meg siden dag en. Det er ikke tilfeldig at han var numero uno på nettstedet, og hele tiden har lett etter feil. Det er det han gjør med hver SMS-løsning på nett som ikke er hans egen.

Jeg kan desverre ikke gjøre opp for meg av forkjellige grunner. Nettstedet vil forsette å eksistere og nå gjelder nye vilkår. Man lærer av sine feil, ikke av det man gjør rett ...
 

picxx

Well-Known Member
Jeg kan desverre ikke gjøre opp for meg av forkjellige grunner.

Vel, da håper jeg i tilfelle at så mange som mulig som er blitt svindlet anmelder svindelen, og også klager saken inn til forbrukerombudet.
Du skal vel heller ikke se bort fra at du får noen omtaler i diverse blogger når folk får begynt å snappet opp, og fordøyd, hva som egentlig står i denne tråden.
 

clinton4

Medlem
Det var da voldsomt david.. hehe..

Bare for å rydde opp i påstandene dine:

- Jeg har ikke motatt noe penger av deg enda, men jeg tviler ikke på at de kommer.
- Jeg har da mye flere en 62 domener.
- Nils Morten klarer seg greit han.
- Jeg eier nok ikke halvparten av de domenene som er registrert på mitt selskap, dette fordi jeg enten har solgt dem til nære venner eller at jeg administrerer domenene på veiene av nye eiere. Jeg ser heller ikke poenget i å knote med domenerklæringer og flytte skjemaer.
- Jeg har tidligere vært deleier av Indexen, så det er nok derfor du finner mitt telefonnummer i en gammel brreg oppføring. Indexen har heller ikke samme adresse som meg, de holder til ca tre kvartaler fra meg.

Du skriver: "Det er ikke tilfeldig at han var numero uno på nettstedet, og hele tiden har lett etter feil". Det var jo du som postet denne tråden for å få tilbakemeldinger på tjenesten din, eller?

Og bare for å gjøre det klart for deg en gang for alle, så er jeg negativ mot deg og tjenesten din fordi du på en frekk måte har stjålet penger av mine venner, og det på bakgrunn av at jeg har testet tjenesten din.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Helt vanlig situasjon..

<snippet blabla>
Domenet luresms.com eies av SMARTTEAM DA og er registrert i ditt navn. Ifølge luresms.com drives siden av Indexen NO, et firma uten forenkling i virkeligheten. Indexen NO er registret i Syvertsens navn, selv om alle kontaktopplysninger peker mot deg, Nygård. Jeg undres på hvorfor Syvertsens enk. er registrert under samme adresse og mobilnr/tl som deg, Nygård? Konklusjon: <snippet mere blabla>

Når man har drevet en stund, har det travelt, og ikke er noe paragrafrytter, har ting en tendens å bli slik. Etter mitt syn og min erfaring er det en ganske normal situasjon.

Jeg har hørt en del om deg nå Nygård, og jeg er ganske så sikker på at du har mindre reint mel i posen enn meg. ;)

Jeg synes det er unormalt at du avslutter en slik påstand med en smiley.
Heldigvis er denne tråden lagt død (2 ganger nå?).
 
U

Uregistrert

Guest
Lureri!

Kan noen skaffe meg opplysninger om hvem den tullingen er??? Han har drevet å svindlet FLERE barn unde 15 år!
 

picxx

Well-Known Member
Kan noen skaffe meg opplysninger om hvem den tullingen er??? Han har drevet å svindlet FLERE barn unde 15 år!

Ifølge DNS records er domenet oppført på denne:

Administrative and Technical contact:
Master, Host (HM6761)
One.com
Kalvebod Brygge 45

Copenhagen V, 1560
DK

+45.46907100 Fax: +45.70205872

Ta kontakt med personen(webhotellet), og om det ikke fører frem, ta kontakt med ICANN, om domenet blir brukt til å fremme tjenester som bryter en eller flere lover i det landet det markedsføres.
 
Topp