Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på www.smsbull.net :)

MrE

New Member
Jeg vet godt hvem *** *** *** er og ser meg nesten nødt til å ta en samtale med han grunnet driften av smsbull.net

Hvilket firma står bak dette? Om det ikke blir orden på dette vurderer jeg nesten å gå til sak, evt. å få forbrukerombudet til å se på dette.
 
Sist redigert av en moderator:

david.

Medlem
Ok,

For det første så har det ikke vært noe problem på over et år. Har ikke mottat noen alvorlige klager, og forbrukerombudet så på saken for lengst. Ferdig med det.

At barn under 15 registrerer seg er vanskelig å unngå, særlig hvis den foresatte har registrert mobil- abonnementet i sitt navn eller vedkommende bruker kontantkort. Sånn er det med alle slike tjenester.
 

david.

Medlem
Nei, ikke alle fikk pengene tilbake. Noen fikk det, også fikk jeg en purring fra forbrukerombudet. Det var ved starten, og siden hadde under 50 medlemmer på den tiden om ikke mindre. Jeg var veldig ung og så muligens ikke helheten av konsekvensene, og sånn er det bare.

Siden drives ordentlig nå, og det har ikke vært noe problem siden den gangen! At barn under 15 registrerer seg er ungåelig! Dette er ikke svindel, man får i overkant av 1000 SMS hver måned (35 hver dag) for 50,- kr.
 

pleb

Medlem
Det er ganske vondt å se hva du skriver. Først og fremst virker det ikke som om du har noen tanker rundt dette med å gjøre opp for de du har svindlet, noe som er veldig beklagelig. Men når du skylder på at "du var ung og ikke visste helheten av konsekvensene", så er det jo en ren innrømmelse for at du har bedrevet kriminalitet.

Jeg prater verken om barns registrering på siden din eller antall SMS man "får" hver dag. Diskusjonen går ut på hvorvidt du bør drive videre forretningen før du har gjort opp med de som har blitt svindlet av deg. Ser du ikke at det kan lønne seg? Om det ikke lønner seg økonomisk, så renser det i hvert fall samvittigheten din.
 

david.

Medlem
Det er over et år siden og jeg gjorde opp med FO og GT giveren! De som var medlem den gangen er ikke medlem lenger. De som klagde fikk pengene tilbake. Den saken er over og ingen er blitt "svindlet" etter denne saken. Nok om det.

Jeg nevner dette med barn fordi det var det den personen som satt diskusjonen i gang igjen refererte til.
 
Topp