Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjeneste som forenkler prosessen med å lete gjennom søkeresultatet i Google

bmbraa

New Member
Jeg har kommet over en tjeneste som jeg personlig syntes er veldig genial. Tjenesten lar deg enkelt søke opp plasseringen på et nettsted på bestemte søkeord i Google.

Det finnes mange slike tjenester på nett, men dette er den første jeg har sett som lar deg søke etter sider fra Norge.

Tjenesten lar deg også generere et PDF dokument med søkeresultatet. Dette er perfekt i forhold til rapportering til kunde.

Besøk siden her: Google Rangering
 

Duper

Medlem
Jeg har kommet over en tjeneste som jeg personlig syntes er veldig genial. Tjenesten lar deg enkelt søke opp plasseringen på et nettsted på bestemte søkeord i Google.

Det finnes mange slike tjenester på nett, men dette er den første jeg har sett som lar deg søke etter sider fra Norge.

Tjenesten lar deg også generere et PDF dokument med søkeresultatet. Dette er perfekt i forhold til rapportering til kunde.

Besøk siden her: Google Rangering

Testa den kjapt nå.
Den bommet regel rett på mine søk, plutselig fant den siden min på side 3 plas xx når den også ligger på side 1 osv. små bugs med andre ord.
Ellers topp :)
 

Ole Avranden

utvandret
Spørsmålet bør på ingen måte oppfattes som cred.

Det var et spørsmål om hvorvidt du spammer, og kanskje i stedet burde vurdere å skrive innlegget som om du har laget eller er delaktig i en tjeneste du burde være stolt over å fortelle om.
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
Jeg gjør det tydeligvis bra, for jeg har en nettside hvor en haug med forskjellige undersider alle ligger på posisjon #1 på side #1 på samme søkeord, altså flere undersider tar opp samme plassen i SERPS, noe jeg ikke trodde var mulig ?

Andre sider gjør det ikke så bra, selv om de egentlig ligger på side #1 ved søk på Google, så ligger de i henhold til denne dingsen "ikke på de 10 første sidene", pussig dings det der, skulle vært interessant å se scraperen de bruker, for det virker som det er noe galt, selv om en del sider selvfølgelig også vises riktig ?
 
Sist redigert:

bmbraa

New Member
Jeg får også feil når resultatet har flere treff på samme side, men det første som kommer opp er riktig.

Ser også at det er noen feil med PDF som blir generert.

Ellers så fungerer dette veldig bra for meg. Dette er Google.no, Sider fra Norge - Ikke kun Google.no som viser et noe annet resultat.

Har sendt en e-post til selskapet bak tjenesten og bedt de rette feil.
 

hansson

Langveisfarende
Mangler en -O i Google i PDF-en. Smart måte å følge med utvikling over tid, basert på et fast sett med kriterier. Søker man selv får man tilpassede søk og det gir variable resultater.

Anbefaler dere å lage en login slik at man kan lagre resultatene og komme tilbake og se utviklingen over tid, og evt. eksportere disse resultatene. Nyttig for alle som skal presentere resultater overfor en oppdragsgiver, styret, el.l. Da er dette en tjeneste som kan lanseres internasjonalt (nytt domene please). Men dere som vet mer enn meg om søkemotorer vet kanskje om denne tjenesten allerede finnes.
 

Erlend

Medlem
Mangler en -O i Google i PDF-en. Smart måte å følge med utvikling over tid, basert på et fast sett med kriterier. Søker man selv får man tilpassede søk og det gir variable resultater.

Anbefaler dere å lage en login slik at man kan lagre resultatene og komme tilbake og se utviklingen over tid, og evt. eksportere disse resultatene. Nyttig for alle som skal presentere resultater overfor en oppdragsgiver, styret, el.l. Da er dette en tjeneste som kan lanseres internasjonalt (nytt domene please). Men dere som vet mer enn meg om søkemotorer vet kanskje om denne tjenesten allerede finnes.

SeoMoz.org

Viser korrekte resultater, noe denne søkemotoren ikke gjør.
 

Erlend

Medlem
Ja denne var jeg klar over. Den ser bra ut, så jeg regner med den forsvarer den stive prisen. Litt overkill for oss som ikke har seo som førstepri.
Du har rett i at prisen er litt stiv om man ikke fokuserer så mye på seo. Men for meg som jobber med SEO, så er det kjekt å ha :p
 

picxx

Well-Known Member
Bra tjeneste.
Ryktepoeng avgitt.
 
Topp