Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjeneste som forenkler prosessen med å lete gjennom søkeresultatet i Google

Nickolass

Medlem
Helt renhåring;-)

Dette burde dere som har fulgt med de siste par år vite. Eller kanskje bare i dette webforum: https://www.webforumet.no/forum/web...ger-tips-til-bra-seo-software.html#post129024
Dette er en whitelabel. Les også: Mediakoordinator og Analytics SEO - lanserer norsk SEO-plattform og Norsk SEO plattform for byråer: SEOKONTROLL - En løsning fra Nettpilot
Jeg er norsk forhandler og reseller av Analytics SEO sine tjenester og produkt og har være med siden Analytics SEO startet opp for mer en to og et halvt år siden. Logoet er for å skape gjenkjennelse og i tråd med Analytics SEO sin visuelle stil. Jeg er ikke ansatt av Analytics SEO, men jobber med å gjøres deres produkter brukbare for norske brukere. Har 6 års SEO og Adwords erfaring og 11 år som webmaster. Jeg er dansk og ble utdannet New Media Manager i 2001. Har bodd i Norge siden 2003.

Jeg har oversatt og formulert mer enn 3500 tekststrenger (vi er nå i 8. versjon) slik at alle råd og tips kunne brukes for norske forhold og har gitt tonnesvis av innspill til utviklingen av verktøyet samt jobbet ekstra hardt for å få det gjort 100% kompatibelt med norske nettsteder.

Derfor har de valgt nettpilot som sin norske samarbeidspartner, og derfor har vi fått til en løsning som Har du SEOkontroll? og Nettpilot SEO


Jeg mener det er viktig å jobbe for norske løsninger som kan hjelpe norske nettstedseiere, webmastere, seo-byrå og frilansere til å gjøre jobben bedre.

De fleste norske byrå bruker i dag enten Raven eller SEOmoz sine verktøy eller løsninger som WEB CEO osv. men ingen av de har vist en slik interesse som Analytics SEO når det gjelder spesifikk tilpasning til det skandinaviske markedet. De ville jobbe med dette fordi jeg sto på og mente at norske frilansere, nettstedseiere og webmastere ville sette pris på å få komplette rapporter levert på norsk med en god kvalitet.

Dette er renhårig, og ja, jeg har brukt mange timer og håper at dere vil sette pris på det. Som sagt: Innspill til formulering, funksjoner osv tar jeg gjerne imot.

Og hvis noen av dere har lyst å få til en løsning som Nettpilot SEO
- egen whitelabel, så er det meget enkelt nå. Det kan dere få via meg. Da vil dere også kunne få en SEOkontroll widget på egen nettside;-) Er det så suspekt da?
 
Sist redigert:

Nickolass

Medlem
Vi skjønner at du selger en SEO-tjeneste, så du trenger ikke lenke til den 5 ganger for hvert innlegg du skriver her på Webforumet
Sorry;-) Gjør det mest av brukervennlighetshensyn.
@hansson
Den tar feil på flere områder for meg. Får beskjed om at ikke søkefrase finnes i sidetittel. Feil, er med på samtlige sider. Får beskjed om at det ikke er canonical url-er. Feil. Får beskjed om at Google Analytics ikke er installert. Feil igjen. Den finner ingen Google+ "følgere". Får rating 26% på 1300+ innlenker og 65 henvisende domener, de to konkurrentene som kommer opp har henholdsvis 3 og 43 innlenker (hva skal da til for å få 90-100% score her?). Den finner heller ikke antall Facebook-likes. De to konkurrentene får "Unknown" her.
og
Får forresten også negativt resultat (X) på om det er facebook like-knapper på siden. Det er det.
og
@travellingman
Ja tjenesten er ikke helt perfekt. Har testet 5 sider av mine der og får alltid 80% på kvalitet, er det tilfeldig?
Konkurrenter er ofte feil.
Takk for at dere er så konkrete - Jeg tror jeg skal se litt på de rapporter først og dernest se om vi skal sparke et par programmører i r...på mandag. Slike tilbakemeldinger ikke så behagelige akkurat nå, men på sikt er de gull verdt og blir notert. Så håper jeg vi kan vise at vi makter å handle på dette.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Enhver gjør vel sitt for å markedsføre seg selv eller firmaet sitt på internett. At nicklass gjør det samme bør vel ikke komme som noen overraskelse på noen.

Det sagt får du stor stjerne i margen for å hijacke en annens tråd.
Slikt liker vi! (NOT!)
 

Nickolass

Medlem
Ny tråd?

Ja, synes også det ble litt mye fokus på mitt her, jeg svarte bare på en kommentar;-)Hva sir du Tonny?
 

Nickolass

Medlem
Bugs og feil - utbedret eller?

@hansson
Jeg testet akkurat conta faktura dot no gjen og fikk ikke samme helt resultat som ovenstående. Har du forbedret på sidene dine? Jeg brukte søkeordet faktura og valgte "Norge" som område istedet for "Global"
Du var på topp med søkeordet "faktura". Ingen kanoniske problemer her. Og Google Analytics ble registrert.
Men det mangler fortsatt et tilgjengelig sitemap.
For å komme opp på mer enn 26% skal du ha aktive profiler i de omtalte plattformer knyttet til nettsiden og få fler lenker inn til siden enn det du har nå.

Vi registrerer fortsatt ikke alle likes - det undersøker vi videre. Andre som har opplevd noe kan gjerne være konkrete. Så fikser vi det;-)
 
Sist redigert:

hansson

Langveisfarende
Har ikke endret noe, men dere har tydeligvis endret seo-kontrollen en hel del. Analytics blir nå funnet, og kanoniske url-er, samt søkeord i tittel. Twitterkonto finner den ikke, FB-likes er som du sier ikke funnet, og ingen Google+.
 
Topp