Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjeneste som forenkler prosessen med å lete gjennom søkeresultatet i Google

Nickolass

Medlem
Hvorfor oppgi Epostadresse?

Dette er enkelt: Slik at du kan få tilsendt en PDF versjon av SEO rapporten og få et ekstra godt tilbud om oppfølgning direkte i Epostpakken din;-)
din_seokontroll_no.png

Du kan også oppgi Epostadressen til din kunde hvis du mener de har behov for et vink med en vognstang pga. et dårlig optimalisert nettsted.

VH Nickolass, Nettpilot
SEOkontroll.no
 

picxx

Well-Known Member
Dette er enkelt: Slik at du kan få tilsendt en PDF versjon av SEO rapporten og få et ekstra godt tilbud om oppfølgning direkte i Epostpakken din;-)

Jeg vil verken ha noe tilbud eller noen pdf.
Fin "luretjeneste" dette, men du burde kanskje ta med brukervilkår når man binder seg til noe ved å gi fra seg adressen sin?
 

Nickolass

Medlem
OK - hør her: Jeg har et super tjeneste som jeg er stolt av - og dette vil jeg gjerne formidle til verden. Derfor har jeg sammen med mine britiske utviklere laget en Gratis SEO helsesjekk. Dette er så vidt jeg ved den mest avanserte som finnes på norsk. Dette for at gjøre oppmerksom på de knallgode produkter og den kompetansen vi sitter inne med.

Når man legger inn sin epostadresse får man tilsendt en PDF rapport av den rapporten som man også kan se online. Skriver man ingenting blir den generert uansett.

Eposten som har rapporten vedlagt sendes ut automatisk og har i startfasen denne formen:

---

Emne: Mediakoordinator Free SEO Report

Hei du!
Her er en kopi av din gratis SEO rapport fra Har du SEOkontroll?
Vi har akkurat lansert første versjon, så hvis du har innspill eller opplever problemer - ta kontakt.

Hvis du er nysgjerrig på å finne ut mer om hvordan vi kan hjelpe deg å tjene på webområdet ditt, eller du har spørsmål - ta kontakt.

Hvis du har en blogg eller eier et nettsted, hvorfor ikke få denne widgeten på ditt nettsted?

Med vennlig hilsen Nickolass Jensen, Nettpilot
din@seokontroll.no
Tlf. 400 431 01

Har du SEOkontroll? - Få kontroll over SEO-prosessen

PS:
Har du hørt om Nettpilots superkule automatiske SEO-tjeneste: Sjekk det ut her: SEO verktøy som leverer automatiske norskspråklige SEO analyser

---

Er den så farlig?

Jeg har ikke tenkt å bruke epostene som kommer inn i systemet til andre formål enn denne ene. Det kan tenkes at jeg lager en Opt-In mulighet og gjør denne mailen mer sofistikert underveis slik at man kan melde seg på et nyhetsbrev og evt. foreta andre valg. Når det er sagt så er det bare de som har behov og lyst å vite mer som tar kontakt. Jeg har ingen nytte av å pushe mer på folk som ikke selv uttrykker interesse.

Men dere har helt sikkert et poeng i at vi kunne lage en kort note om hva vi vil bruke Epostadressen til. Innspill notert.

Jeg tar veldig gjerne imot forslag fra folk i Webforumet. Bring it on!
 

TorsteinO

Art Director & grunder
yep, jeg er helt enig nickolass, det ser ut som en bra løsning/tjeneste, og som sagt - bare sleng på en liten notis om at "vi kommer kun til å bruke mailadressen din til å sende deg denne rapporten osv osv", så ser jeg ikke noe som helst problem med det :)

Derimot burde dere absolutt sette opp en mulighet for å melde seg på en mailingliste, kanskje også da sende med en slik rapport hver måned, gratis og automatisk, så vil det nok være lettere å få folk til å melde seg på :)
 

Erlend

Medlem
OK - hør her: Jeg har et super tjeneste som jeg er stolt av - og dette vil jeg gjerne formidle til verden. Derfor har jeg sammen med mine britiske utviklere laget en Gratis SEO helsesjekk. Dette er så vidt jeg ved den mest avanserte som finnes på norsk. Dette for at gjøre oppmerksom på de knallgode produkter og den kompetansen vi sitter inne med.

Vi skjønner at du selger en SEO-tjeneste, så du trenger ikke lenke til den 5 ganger for hvert innlegg du skriver her på Webforumet :confused:
 

hansson

Langveisfarende
Den tar feil på flere områder for meg. Får beskjed om at ikke søkefrase finnes i sidetittel. Feil, er med på samtlige sider. Får beskjed om at det ikke er canonical url-er. Feil. Får beskjed om at Google Analytics ikke er installert. Feil igjen. Den finner ingen Google+ "følgere". Får rating 26% på 1300+ innlenker og 65 henvisende domener, de to konkurrentene som kommer opp har henholdsvis 3 og 43 innlenker (hva skal da til for å få 90-100% score her?). Den finner heller ikke antall Facebook-likes. De to konkurrentene får "Unknown" her. Veldig bra tjeneste hvis man hadde fått inntrykk av at den virket riktig. Domenet som ble analysert er conta-faktura dot no.
 

Travellingman

Nettgrunder
Ja tjenesten er ikke helt perfekt. Har testet 5 sider av mine der og får alltid 80% på kvalitet, er det tilfeldig?
Konkurrenter er ofte feil.
Men det den ser ut til å slite mest med er kategorien popularitet, der greier den ikke helt å fange opp Facebook, Twitter og G+ tallene.
 
Topp