Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

En tråd i 'Affiliate-programmer' startet av picxx, 13 Mar 2007.

1. Bjrl Medlem

Jeg sjekket statistikken nå. På 0 kr/klikk-kampanjen fra Come And Stay har jeg hittil hatt 271 klikk. Inntekten er 1069,80 kroner.

Dvs nesten 4 kroner pr. klikk.

Mvh
    Bjørn Jarle

2. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Jau.. Dette var da morro :p Hehe... Og jeg som trodde det var en tabbe fra Comeandstay sin side. Takker for at dere sier ifra!

3. sKrud

sKrud Meget sliten student

OptimalPrint har nå endret sin struktur i forhold til KWB. De betaler nå, hold dere fast, 50kr per salg!

I kategorien som de kaller KWB har de rett og slett kuttet klikk provisjonen. På begrunnelsen av at vi som er KWB kan jo skaffe all den trafikken vi vil til en billig penge. Å bør derfor ikke ha noen goder for det.
    Synes TD har tapt seg utrolig de siste 10 månedene og bør virkelig kjøre strenger krav til hva som er tillatt å betale oss.

Dette blir bare _for_ dumt!

4. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

Da er advertising.com ute med en ny kampanje som betaler 1,43 kroner. Bare å kjøre på med klikk og arbitrage da..

5. i-net

i-net Medlem

med arbitrage mener du bruk av adwords?

6. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

Hva du bruker begrenses vel nesten bare av kreativiteten din..

7. mkander

mkander Medlem

Noen som har funnet noe bra på TD i det siste innenfor teknologi/data/it/informasjon sjangeren?

8. picxx Well-Known Member

Det er vel ikke værre enn å sjekke hvilke programmer du kan søke på....

9. picxx Well-Known Member

Nazar betaler ut hele 563,47.- / lead via euroads. Verdt å sjekke ut! <--- Masse aff. linker...

10. bareare Medlem

11. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

Tror nok ikke det er så mange som vil gå for det når det er så kort periode....... bare et lite tips!

12. Lucas Locke

Lucas Locke http://p2part.com

Advertising kjører nå en Chess kampanje med SE 890I til 1 kr. Annonsen betaler 2.70kr pr klikk. Er ikke dette ganske bra?

13. bareare Medlem

Takk for det :) Er nå utvidet. Og den kom i dag med i Euroads affilliate programmet.

14. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

Så bra - da skal det bli spennende å se den der ;)

15. Bjrl Medlem

Ja, den er publisert hos Euroads nå. Jeg er usikker på hvor man pusher en slik kampanje, men kan nok finne på noe lurt. Hvis noen har tips, så shoot :)

Er det lov å spørre bareare hva det koster utover salgsprovisjonen å kjøre en kampanje via Euroads? Og gi oss gjerne en oppdatering på hvordan det går med antall affiliates og konverteringer. Jeg vurderer å kjøre noe slikt selv i en ikke altfor fjern fremtid - men for et helt annet produkt/tjeneste.

Mvh
    Bjørn Jarle

Del denne siden