Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger 4K før neste uke

peterandrej

pensjonert moderator
Ok det er nok nå Peter. Har prøvd å spøke det bort, men nå synes jeg det holder. Har skjønt at du synes det var en dårlig ide.Skjerp deg litt.

Det er vel ikke bare jeg som synes det høres ut som en innmari dårlig ide å ta forbrukslån for å hoppe fallskjerm, men OK. Sorry hvis du følte våre råd som et overtramp.
 

picxx

Well-Known Member
Heisann, trenger desperat 4K før 7 august.

Kan du ikke snakke med foreldrene dine, evt. annen familie eller venner å gjøre en byttehandel?
Du kan jo tilby deg å f.eks. male huset om det trengs, sitte barnevakt, ta husvasken over en periode, jobbe noe gratis på ett lager eller noe, eller ett eller annet. Regner med du ikke er allergisk mot å arbeide ettersom du beklaget deg fordi du måtte ta ferie i sommerjobben din?
 

RusselSim

Medlem
Kan du ikke snakke med foreldrene dine, evt. annen familie eller venner å gjøre en byttehandel?
Du kan jo tilby deg å f.eks. male huset om det trengs, sitte barnevakt, ta husvasken over en periode, jobbe noe gratis på ett lager eller noe, eller ett eller annet. Regner med du ikke er allergisk mot å arbeide ettersom du beklaget deg fordi du måtte ta ferie i sommerjobben din?

Jo skal nok finne på noe:)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Av kreative metoder for å få inn penger, prøvde jeg en gang å selge kroppen min til en vakker kvinne. Hun takket dessverre nei til tilbudet.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Mitt råd: Klipp dine mastercard i små biter og glem fallskjermhoppingen.

Bruk så de 4000 du hadde tenkt å bruke til fallskjermhopping til å betale ned kredittkortgjelden.
 

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Av kreative metoder for å få inn penger, prøvde jeg en gang å selge kroppen min til en vakker kvinne. Hun takket dessverre nei til tilbudet.
Hehe, alla startar vi företaget på något vis :)

Mitt råd: Klipp dine mastercard i små biter og glem fallskjermhoppingen.

Bruk så de 4000 du hadde tenkt å bruke til fallskjermhopping til å betale ned kredittkortgjelden.
Vettigaste tipset i denna tråd!

"Ta opp forbrukslån for å hoppe i fallskjerm"

Dette blir en slags motsatt fallskjerm-avtale som jeg ikke tror du skal si ja til.
Inte har man sett någon politiker i ett liknande avtal iallafall :)



Nu har folk get dig tips i 2 sidor om vad du borde göra och inte göra, det jag hoppas innerligt är att du inte tar upp ett sms lån eller skaffar ett nytt kort. SKALL du desperat ha pengarna så rekommenderar jag att du pratar med banken om ett kortsiktigt lån med hög avbetalningstakt. så att det inte blir något som ligger och kostar dig i lång tid framöver.


MVH Fredrik Näs
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ble det noe ordnings med dama uten at du svidde av de fire lappene?

Ungdommen i dag er så lite kreative!! Jeg sendte i min tid, til hun jeg er samboer med idag på ørtende året, en helt standard søknad om "sosialt samvær". Jeg la det opp helt som en vanlig jobbsøknad, med CV vedlagt og hele pakka. Selvsagt var det mer "løst" rent språklig. Eksempelvis stod det "Viser til hyggelige samtaler og intense blikk.." istedenfor "Viser til annonse i avis.."

Så printet jeg søknaden med CV ut, la den i en konvolutt og sendte den i posten. Det kostet meg et frimerke og et stykke papir.

Ungdommen idag altså. Mye å lære.
 
Topp