Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger 4K før neste uke

...?

Jeg er livredd for å spørre om mer informasjon her fordi det er et ormebol jeg ikke har lyst til å vasse rundt i barbeint, men koster kjærester så innmari mye, da? Såklart, det er koselig med en liten gave i ny og ne, men jeg var av den oppfatning at de fleste mellom 18 og 35 har personlig økonomi, egen inntekt og såpass til stolthet at man ikke i alt for stor grad lar seg forsørge.
 

quicktech

Medlem
Å nei nei, det handler slett ikke om det. Damer elsker å bli bortskjemt, har du ikke hørt ordtaket "En sukssesfull mann er en mann som tjener mer penger enn kona klarer å bruke, en suksessfull kvinne er en kvinne som kan finne slik en mann." ?
 

hansson

Langveisfarende
Jeg ville tro de fleste ganske kjapt ser mønsteret og skjønner at damer i lengden ikke respekterer menn som punger ut. Jeg kan garantere at det har mye større effekt å be dem kjøpe drinker til deg i stedet ;)

"Jeg er en moderne mann. Det er du som kjøper drinker til meg, ikke omvendt"

Damer som lar seg underholde av deg ser på deg som en tøffelhelt, og så har du det gående. Krav, krav, og atter krav.
 
Nystrøkne skjorter får man ved å stryke dem, middag hver dag klokka 16 får man ved å lage den, rent hus får man ved å vaske huset, kaldt øl i kjøleskapet til enhver tid får man ved å løpe ut og kjøpe øl før det blir tomt. Hva har det med kjærester å gjøre?
 

quicktech

Medlem
Hehehe, jeg kjenner jeg ikke er helt tilhenger av likestillingsdebatten, jeg er mer sjarmert over den mer tradisjonelle ansvarsdelingen mine besteforeldre er vant med.

Min far pleier å si "hvis menn og kvinner var skapt for å gjøre de samme tingene, så hadde det hengt en patt på mannen også".
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Noen liker å bli bortskjemt, noen ikke. Det har nok med personligheten å gjøre.

Jeg kan anbefale boken "kjærlighetens 5 språk" - som tar for seg måten vi viser kjærlighet eller følelser på. Gary Chapman mener de kan deles inn i følgende grupper:
tjenester, berøring, anerkjennende ord, gaver, kvalitetstid. Ikke kult å vaske huset mens partneren lurer hvorfor hun aldri får blomster. Eller kjøpe blomster hver dag og hun lurer på hvorfor du aldri gidder støvsuge uten at hun spør -- god lesning synes jeg.
 

Knut

Medlem
Lesisng, skriving, prating, gaver, penger... helvete a.. er det ingen som puler lenger???
 
Topp