Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger likes til min facebook side.

Jens1986

Medlem
Selvfølgelig. Men det kan være risky hvis man har f.eks. en nettbutikk og ønsker å beholde dem man har opparbeidet tillit til. Hvis jeg handlet på lefdal.com og likte siden deres fordi jeg var fornøyd, så ville jeg fort bli pissed off hvis de "spamme" feeden min. Blir noe annet med buzzfeed og slike viralesider. Det er jo som regel den "hjernedøde" delen av befolkningen som liker innslag med titler som "OMG se han gjør det med henne igjen, skjønner han ikke at det er en dukke"

For en nettbutikk bør man være forsiktig. Eller hvis man sittersom admin for et offentlig organ som er på facebook. Hvem vil at nav spammer en ned?

Du og @Dag Frogner kan synse så mye dere bare vil. Se på de beste og lær av dem - de største sidene på Facebook (uavhengig av om de er nettbutikker, blogger, nettaviser eller tjenester) poster mange ganger daglig. Jeg tror dere har en litt feil oppfatning av hva en "post" på Facebook er. Det er ikke nødvendigvis en link til et produkt om du er en nettbutikk. Om du har en nettbutikk med la oss si festartikler, så kan du poste DIY- videoer, inspirasjonsbilder, artikler +++, og mikse inn en produktlink eller et tilbud 1/10 ganger. Da blir postene dine relevante, og ikke oppfattet som spam. God natt :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Kan jeg spørre hva er "best"?
Best resultatgrad? ROI on brukt penger og tid og hva slags R er det? Hvorfor er størst best?

Selv sliter jeg med å finne relevant ny materiale etter f.eks. 12 måneder.
Det meste på webben er - desverre - crap.
Edit: Redundant er vel et begrep som passer bedre.
 
Når man poster på facebook, er det bare noen som får se meldingen, etter hva jeg mener å vite, ca 20%. Når man poster neste melding, får man vist den til et tilfeldig utvalgt brukere, igjen ca 20%. Har man postet 10 ganger i løpet av dagen, har man ikke nødvendigvis spammet brukerne med ti meldinger, men kanskje barre en håndfull. Korriger meg hvis jeg har feil, men slik har jeg oppfattet det.
 
Topp