Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trine Grung

eplebiten

Medlem
For meg er egentlig denne saken ikke så veldig interessant ettersom jeg sannsynligvis aldri vil benytte hennes tjenester.

Bildesaken som også har blitt bragt frem i lyset er derimot mer interessant ettersom hun skriver at det hun ikke ville funnet det akseptabelt at noen brukte hennes bilder i en kommersiell sammenheng. Så hvorfor bruker du da bilder uten tillatelse på en nettside som markedsfører henne og hennes tjenester? Her ser det ut som hun opererer med en viss dobbeltmoral ettersom hun gjør nettopp det hun mener man ikke skal gjøre.

Det mest underholdende i denne saken finner jeg på artikkelen hennes. ( Trine Grung ) Her møtes jeg som leser med et bilde med følgende tekst: "Domenenavn er viktig - har du sikret deg ditt?"

Det opplagte svaret for meg blir her: "Nei, for Trine Grung har allerede kjøpt det." :D
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Tja, gjør det det?

Husk på at hun ikke tjener penger på annonser sånn som mange her inne, hun tjener primært penger på å selge sine tjenester som rådgiver såvidt jeg har forstått, altså i bunn og grunn på ryktet sitt, og nå har hun da flere ganger demonstrert at hun virkelig ikke har fjerneste snev av forståelse av lover som er ekstremt relevante for hennes "fagfelt".

Altså kunne hun veldig raskt ha anbefalt kunder å bryte lover uten å forstå det. Tviler på at disse sakene har vært positive for ryktet hennes. Googler man henne framover vil nok endel av disse sakene dukke opp.
 
Sist redigert:
Topp