Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Web og grafisk designer

TorsteinO

Art Director & grunder
oi, se hva man finner når man leter litt...

Hans Kristians blog

By Hans Kristian | November 14, 2007

Idag er en spennende dag for meg, akkuratt kl 19.30 idag får jeg nemlig vite om jeg overtar web applikasjonen Folkstr.com for 24.000 kr, og endelig kan jeg vel si så har jeg også sendt inn egenærklæring på 4 .no domener, hvilke?, det får du nok vite når de har blitt registrert!

Micro-blogging | Romantic-Love.info
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hva med å slette og banne de folka her?

Kan egentlig ikke se at de/han har gjort annet galt enn det som har kommet frem tidligere i denne tråden ang. ikke levert oppdrag + å ha påstått at han har opphavsrett på noe som ikke er hans (i likhet med en god del norske webmastere som "finner" ting på nett og bruker det på egne sider.)

Hva som er greia mellom atomet og tubheia/folkstr vet jeg ikke, men etter mitt syn er det vel ikke kommet annet ut av denne "krangelen" enn at man har fått konstatert at folkstr har kjøpt prosjektet for et femsiffret beløp og er har registrert 4 .no domener.

Hva med å la dette ligge nå, og om noen har noe uoppgjort med folkstr kan man sikkert enten bruke pm, email eller ringe mannen/gutten ettersom privatopplysninger nå er tilgjengelige. (Ikke særlig kosher å oute noen slik, selv om man misliker folk).

edit: @ tube/folkstr : er det greitt at vi sletter et av brukernavnene dine? Ikke mye vits i å ha mange vel?
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg bare blir irritert når folk prøver å gjøre krav på å ha laget ting de ikke har laget jeg, noe annet er det ikke ;)

Hadde du bare sagt fra begynnelsen at du hadde kjøpt det for et par uker siden istedet for å påstå at dette var noe du hadde laget fra begynnelsen av, tubheiaboy, så hadde saken vært en helt annen. Men nå har du istedet prøvd deg på nesten det samme IGJEN.

Ah, en moderator kan godt fjerne navnene, og evt linken til bloggen, var litt kjapp der, jeg får ikke gjøre det lenger.

PS: prøv å søke etter folkstr elliott - det ga meg 7 treff, mens folkstr gary gir ca 700... Derfor har jeg gått ut fra at gary er hovedmannen, men ser det står noe om elliott også på kitchen 2.0-sida nå når jeg lette etter han, så for all del, det kan godt hende jeg har tatt feil der.
 
Sist redigert:
Topp