Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdesign: The Smashing Book

Helge

Profesjonell Googlesøker
zapotek, om det hadde blitt mer en 200 så hadde det ikke gjort noe uansett, da bøker importeres momsfritt ;)
 

webpiken

Medlem
Jeg har heller ikke fått den ennå. Men jeg har fått flere e-poster medstatusrapport, så jeg er like blid :)
 

Santo

Active Member
Og nå er det blitt utsatt igjen, til 5. desember. De holder oss oppdatert ihvertfall ;)

Hello,

Life doesn’t always play out as we’d like. As we mentioned in our last newsletter, the Smashing Book has already been printed, packaged and addressed, and only needs to reach our warehouse so that we can send it out immediately. Unfortunately, we have to rely on third parties to get it here (because we don’t happen to own our very own container ship). In this case, we have been let down.

Much to our dismay and without prior warning, our shipping company decided to temporarily shut down its cargo ship midway, because it thought it was underemployed (perhaps the ship joined the "ghost fleet" near Singapore). The additional delay was caused by having to transfer the books to another ship to continue delivery.

Despite our best intentions, some deadlines cannot be met. The books will not be shipped as announced on November 23rd, but on December 5th.

Thanks again for your patience, trust and support. We'll do our best to make it up to you, folks.

With greetings from Germany,
Vitaly Friedman
Sven Lennartz
 

webpiken

Medlem
Ja, det var litt av et eventyr disse bøkene skal gjennom før de havner hos oss :)
 

muffins

Medlem
Huff, dette begynner å bli komisk. Hvor mange utsettelser er vi oppe i nå? 5? 6? Skulle trodd Smashing viste litt mer innsatsvilje for å få boken ut i tide, men nei. Skuffende :(
 

webpiken

Medlem
På meg høres det ut som det ikke akkurat skorter på innsatsviljen, det er rett og slett bare mye som kan gå galt når man trykker en bok på andre siden av jordkloden.

Bli blid, muffins! :)
 

muffins

Medlem
På meg høres det ut som det ikke akkurat skorter på innsatsviljen, det er rett og slett bare mye som kan gå galt når man trykker en bok på andre siden av jordkloden.

Joda, det er sant. Det virker bare som de har gjort veldig dårlig forarbeid og planlegging. Men det skal jo også sies at jeg ikke akkurat har mye kjennskap til hvor mye jobb det ligger i å trykke en bok :p

Bli blid, muffins! :)

Hehe, skal prøve på det. Litt vanskelig når i tillegg nettet plutselig blir superustablit IGJEN på kort tid. Skjer med Get om dagen? :/
 

muffins

Medlem
Finally!! :D

Good news: your Smashing Book has just shipped! Here are some pictures from our warehouse:

smashing-book-warehouse-006.jpg


smashing-book-warehouse-014.jpg


Releasing the Smashing Book has been quite a journey for us, and we are very thankful that you've stayed true to us all this time. We appreciate it.

With greetings from Germany,
Vitaly Friedman
Sven Lennartz
 

zapotek

Medlem
Om to dager kommer det en ny melding:

"Dear customer. This is terrible news indeed! You book was shipped two days ago, but outside Somalia we were hijacked by pirates!"


hehe
 

webpiken

Medlem
Om to dager kommer det en ny melding:

"Dear customer. This is terrible news indeed! You book was shipped two days ago, but outside Somalia we were hijacked by pirates!"

Hehe, den meldinga har vi jo egentlig allerede fått (nesten)!

Vi får håpe dette warehouse er i Tyskland!
 
Topp