Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet "Prosjekt"

picxx

Well-Known Member
OT:
Hva skjedde med diggmeg?

Likte at du skulle ha rss oppdatering på den sia...den var bare redirecta når jeg var innom nå...

diggmeg er i levende livet den, men jeg måtte skifte motor fra pligg til phpdug da jeg ble mer eller mindre hjerneskadet av å jobbe med pligg.

Siden har vært litt nedprioritert i det siste, men ser at det renner inn et klikk her og der fra ref. stat fra andre sider.

Oppgraderinger som vil komme på diggmeg er mulighet for å legge inn rss feeden slik at man slipper å legge inn èn og èn sak pluss at jeg vil ordne en slik ekstern stemmeknapp med tiden, da helst sammen med en facebook knapp da jeg ikke ønsker å markedsføre direkte konkurrenter fra min egen side. Vil også etterhvert bli litt flinkere til å markedsføre den.

Ja, dette ble mye OT :D

Tilbake til tema... skal lage en egen tråd ang. at topplisten er ferdig, slik at alle får det med seg. :)
 

picxx

Well-Known Member
Har litt lyst til å trekke denne opp igjen jeg :)

Den er selvsagt også åpen til webforumets nyere medlemmer.

I utgangspunktet var det vel mellom 40 og 50 sider som meldte sin interesse.
Utav disse er det per i dag en 15-20 som er aktive på siden.

Alle nye medlemmer ønskes velkommen, og om det ikke blir noe stabilt trafikkbytte bruker jeg nok heller domenet til noe annet :) Noen mnd. vil det nok likevel gå, og alle vil personlig få beskjed i god tid om siden går ned.
 
Topp