Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF träff?

U

Uregistrert

Guest
Jag kommer den 10:e från Stockholm i alla fall. Ses där Fredrik.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Meg bekjent er følgende planlagt:

Møtes den 9.10, 20:00 for pizza og noen øl utover kvelden

Forslag til hvor vi i Oslo vi skal møtes ?

Yngve
 

Fredrik

Medlem
Vi møtes klokken 2000 så den er grei.

For de som eventuelt skal ha hotell overnatting og som IKKE har bestilt ennå.... Gjør det! Jeg gjorde en jobb for et hotell i byen i går og det begynner å bli rimelig utsolgt for neste helg grunnet Oslo Horseshow.

Øl og pizza så blir mitt forslag TGI Fridays (restaurant delen). De har litt av hvert samt god plassering midt i byen og jeg tror dette passer de fleste.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Vi møtes klokken 2000 så den er grei.

For de som eventuelt skal ha hotell overnatting og som IKKE har bestilt ennå.... Gjør det! Jeg gjorde en jobb for et hotell i byen i går og det begynner å bli rimelig utsolgt for neste helg grunnet Oslo Horseshow.

Øl og pizza så blir mitt forslag TGI Fridays (restaurant delen). De har litt av hvert samt god plassering midt i byen og jeg tror dette passer de fleste.

Nå finnes det vel mer enn en TGI Fridays i Oslo da....
 

Robert

Mr. 66
Kan jo også nevne at Fridays er utrolig bråkete med høy musikk... så om man vil høre hva de andre sier så kan de være en ide å velge et litt mindre bråkete sted? Hva med Cafe Stredet ? (ja nettsiden er ikke noe å skryte av.. :D)

ca 7 min. å gå fra nationaltheateret.
 
Sist redigert:

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Helt utrolig! Sett én dato!

Det ble ganske tidlig foreslått den 9.oktober - så da burde man forholde seg til det! Dette er et community FredrikNas - ikke kjør ditt eget sololøp!

Vi kör Solo av den anledningen jag pratar om tidigare, att det är många som kommer från långt avstånd, och det blir för tight på fredag efter jobb. Jag skrev också att alla som vill komma på komma på lördagen med är mer än välkommen. Eventuellt kan jag delta på fredagen, men det ser ut som jag måste jobba över då. Men eventuellt kommer jag inom en tur etter jobb.

Det är synd att Yngve själv inte kunde på lördag då jag sett fram emot att träffa han lite extra, då han kommer från Tromsö , jag är nyfiken på IT & webblivet i Tromsö eftersom att jag flyttar upp i Mars nästa år, och siktar på att köra egen bedrift helt där. (bra utested der og för de som vil ta en pils eller 2 etterpå)

TGIF på bryggan og på National Theathret er helt klart bäst!
 
Topp