Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF träff?

muffins

Medlem
Må si meg enig med Mattis her. Det var en hyggelig sammenkomst jeg håper vi kan få til flere av :)

Og for å gjøre dere andre som ikke kom litt misunnelige, så slenger jeg ut et bilde fra WF-nachspielet :D

wf_treff_nach.jpg
 

Gaasehud

Medlem
Haha, herlig bilde! :D

Hvis noen skulle lure på hvorfor jeg virker så overrasket, er det selvsagt fordi jeg ikke husker noen ting fra den kvelden... *host* :rolleyes:
 

Robert

Mr. 66
Ahh, ja det var hyggelig. Skulle gjerne ha vært flere som møtte opp da. Vi ble vel seks, altså oppmøte på litt over 50% av de som hadde meldt seg på. Vi ble litt splittet på chateau neuf utpå kvelden, men Martin fikk ihvertfall tatt noen fine bilder ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Helt enig. Litt bilder hadde jo vært nydelig. Gi oss noe skikkelig bra slik at det kanskje blir litt flere neste gang. :)
 

Fredrik

Medlem
Her kommer bilde update. Jeg er i forgrunn og dere kan se Yngve bak til høyre i bildet. Yngve er kjempeglad akkurat her fordi damene på forrige bilde nettopp har flashet puppene sine for ham. Jeg derimot (som dere kan se) er meget skeptisk til disse damene men Yngve, han er altså ikke det.
 

Vedlegg

  • DSC00134.JPG
    DSC00134.JPG
    26,3 KB · Sett: 36

Marianne

Medlem
Åh - jeg hadde altså planer om å møte opp! Men styr og stress med flytting fra Danmark til Norge, samt ny jobb (!!) gjorde at det rett og slett ikke lot seg gjøre. Huff..
 

Marianne

Medlem
Ikke lenger Adservice nei, men de er fortsatt like flinke!! :) Jeg har bare valgt å ta steget over til den "andre siden".. :rolleyes:
 
Topp