WF träff?

En tråd i 'Generell snakk' startet av FredrikNas, 28 Jun 2009.

1. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Akk, det verket i kroppen etter å ta en tur, hadde jeg ikke hatt 3 timer bilreise t/r så hadde jeg kommet og sagt morn ihvertfall.
    Og svenskene møttes i går?

2. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Treffet var kjempehyggelig - håper at det skal gjentas og gjerne at flere tar turen! :D

3. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

Tonny......vi kan kjøre sammen! Jeg kjører inn og du hjem....hehe

4. muffins

muffins Medlem

Må si meg enig med Mattis her. Det var en hyggelig sammenkomst jeg håper vi kan få til flere av :)

Og for å gjøre dere andre som ikke kom litt misunnelige, så slenger jeg ut et bilde fra WF-nachspielet :D

Tonny Kluften liker dette.
  5. Tonny Kluften

Og for eventuelt nye besøkende, det er muffins til venstre, mattisaas i midten og Msites Ltd til høyre.

6. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

Ooops....det er ikke meg, men sekretæren min som gikk i mitt sted! Jeg satt hjemme ;-)

7. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Haha, herlig bilde! :D

Hvis noen skulle lure på hvorfor jeg virker så overrasket, er det selvsagt fordi jeg ikke husker noen ting fra den kvelden... *host* :rolleyes:

8. Robert

Robert Mr. 66

Ahh, ja det var hyggelig. Skulle gjerne ha vært flere som møtte opp da. Vi ble vel seks, altså oppmøte på litt over 50% av de som hadde meldt seg på. Vi ble litt splittet på chateau neuf utpå kvelden, men Martin fikk ihvertfall tatt noen fine bilder ;)

9. Tonny Kluften

10. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Helt enig. Litt bilder hadde jo vært nydelig. Gi oss noe skikkelig bra slik at det kanskje blir litt flere neste gang. :)

11. muffins

muffins Medlem

Så vidt jeg vet var det bare Fredrik (HeltSikker) som tok litt bilder. Så han får evt slenge de ut :)

12. Fredrik

Fredrik Medlem

Her kommer bilde update. Jeg er i forgrunn og dere kan se Yngve bak til høyre i bildet. Yngve er kjempeglad akkurat her fordi damene på forrige bilde nettopp har flashet puppene sine for ham. Jeg derimot (som dere kan se) er meget skeptisk til disse damene men Yngve, han er altså ikke det.

Vedlagte filer:

13. Marianne

Marianne Medlem

Åh - jeg hadde altså planer om å møte opp! Men styr og stress med flytting fra Danmark til Norge, samt ny jobb (!!) gjorde at det rett og slett ikke lot seg gjøre. Huff..

14. kongen

kongen kongemedlem

Ikke lengre i Adservice?

15. Marianne

Marianne Medlem

Ikke lenger Adservice nei, men de er fortsatt like flinke!! :) Jeg har bare valgt å ta steget over til den "andre siden".. :rolleyes:

Del denne siden