Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF träff?

Helge

Profesjonell Googlesøker
imorgen? det er jo 8ende i morgen (torsdag) :p

var det ikke fredag den 9ende dere skulle møtes da ?
 

Fredrik

Medlem
Jeg har ikke anelse om hvilket sted som er best. Men Robert, dersom det blir cafe stredet tar du da ansvar for å booke bord?

Booking bør uansett valg av sted gjøres senest i morgen. Frist for å melde seg bør vi dermed også sette til i morgen. Har jeg skjønt dette riktig så er i hvert fall disse med:

Robert
Meg (Fredrik)
Yngve
Tonny
Christian
Mattis
Muffins
FredrikNas kommer til nachspiel
Marianne
Altberger
Daniel

Totalt blir vi 11 stykker. Kan de som er med på listen vennligst avkrefte hvis de ikke kommer samt de som ikke er oppført men som skal komme si fra innen i morgen kveld helst.
 

muffins

Medlem
Jeg stemmer definitivt for et sted uten høy musikk. Utrolig slitsomt å snakke hvis man må skrike til hverandre for å i det hele tatt høre noe som helst :p
 

Robert

Mr. 66
Siden ingen har sagt noe, og flertallet på pollen viser cafestredet så tar jeg meg den frihet til å booke bord der til kl. 20.00. Det pleier ikke å være fullt der så jeg er ikke bekymret for plass.


EDIT:

Da var bord booket på Cafestredet, for ca 11 personer. kl 20.00 i morgen 9 okt.
Adressen er Pilestredet Park 18 lenke til kart: Gule Sider® Kart (finn.no kart viser feil)

Gleder meg til å se masse webfolk, føler meg egentlig ikke som arrangør her, menmen.

Sees i morgen!
 
Sist redigert:

Daniel

q(O_o)p
Jeg ligger rett ut, tenkte jeg skulle la være å smitte resten av eliten i web-norge med tidenes forkjølelse.

Med mindre det skjer et mirakel i natt møter jeg ei på fredag. :(
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har vært litt forsiktig med å si om jeg kommer eller ikke, grunnen er at jeg har fått et par større oppdrag som tar tiiiiiiiiiiiiiiid. Og jeg må bare beklage å si at kundene kommer før utelivet, jeg må jobbe i kveld (og i morgen for den del).
SÅ dere må bare ha det så bra dere kan, og jeg vet at det kommer til å bli usedvanlig hyggelig med så mange bra folk isammen.

Her er et bildet fra forrige WF-treff (karen under var innleid for underholdningens skyld):
KidBeer.jpg
 
Topp