Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Conta Faktura offisielt lansert

paal_erik

Medlem
Fortsetter med noen spørsmål:
Er det mulig å være flere innlogget samtidig på samme konto?
Både som samme bruker og forskjellig bruker?

F.eks jeg som fakturerer og regnskapsfører, da med hver vår bruker?
Eller jeg som fakturer og min kollega som sjekker betalinger etc på samme brukernavn?
Eller må vi ha hvert vårt brukernavn?

For ordens skyld så er det bare oss to i firma.
 

hansson

Langveisfarende
Flere innlogget på samme konto samtidig: Ja, det tror jeg er mulig.

Det er ingen krav til hvordan dere gjør det, men det beste er selvfølgelig å ikke dele 1 e-post/brukernavn/passord, men å legge til nye brukere under Innstillinger > Brukere. Her kan du invitere inn så mange brukere du vil, og hver av disse brukerne kan både administrere deres felles firma, og legge til nye firmaer som bare er sine. Som de igjen kan dele med andre brukere. Og så videre.
 

Britta

stoffdronning

Altberger

Medlem
Planer om å legge lage den integrerbar for wordpress webshop med online betaling (paypal), og - hvor betalingen kjøres inn i et regnskapssystem?

(Kanskje jeg spør om vel mye her...)
Men er selvsagt villig til å betale for en slik løsning.
 

Bjørn

Domenespekulant
Ikke fornøyd med hvordan Conta Inkasso opererer på! Står så fint at man kan si opp 1 mnd. i forveien, men de venter med å sende ut faktura til det er akkurat EN dag for seint å si opp, og da er man tvunget til å betale for 1 helt nytt år! Ganske sleip måte å gjøre det på for kundene sine - mistet ihvertfall en kunde idag :-(
 

Bjørn

Domenespekulant
Ikke mye forståelse på kundeservicen der.. De spekulerer tydeligvis med å sende ut faktura 1 dag for seint til at kunder kan avbestille for 1 helt nytt år.. Surt å betale nesten 3000,- for en tjeneste man ikke skal benytte neste år - hadde de sendt ut faktura i går, så hadde det gått på 30 dager oppsigelse - dette selv om tjenesten ikke fornyes før den 9. juli - helt håpløst dårlig å legge opp tjenesten sånn at de ønsker at kunden skal glemme å si opp i tide.
 

hansson

Langveisfarende
Vi spekulerer ikke. Vi gir deg tvert imot mulighet til å si opp tjenesten selv helt fram til 30 dager før utløp, og venter derfor med å sende faktura til vi er sikre på at du faktisk ønsker å fornye. Det eneste vi spekulerer i er altså at du har lest og forstått brukeravtalen da du ble kunde. Hvis du synes det er surt å være kunde på vilkårene som du har krysset av for at du har akseptert, så hadde det vel vært naturlig at du hadde sagt opp tidligere, eller ikke bli kunde i det hele tatt?

Det virker litt lettvint å ta oss for en feil som kun er din egen ;)
 

Bjørn

Domenespekulant
Ikke kom å si noe annet enn at dere spekulerer i å sende faktura til kunder 1 dag ETTER den såkalte fristen dere har - når man så sier opp, så krever dere 1 års betaling - ikke mulighet å betale kun 1 mnd. engang, så si opp - ikke god forretningspraksis i mine øyne.. andre hadde tatt til fornuft, og gitt etter når det kun er snakk om noen timer, men ikke dere. De fleste firma sender faktura til kunder, der det er mulighet å si opp ting innen betalingsfristen og før 1 års fornyelse, men ikke dere nei - Alt for å melke kundene et ekstra år, selv om de ikke ønsker det :-(
 

Bjørnar

Gründer
Jeg skjønner ikke problemet Bjørn. Du har bare ikke klart å si opp før avtalen starter på nytt, slik er det mange plasser. Abbonementet løper til det sies opp, jeg har også slike avtaler med mine kunder, og det klarer dem utmerket å forholde seg til.
 
Topp