Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bilder vises ikke i poster?

metallian

Medlem
Øh- nå får jeg ikke opp siden i det hele tatt lenger.....FML

EDIt:Der får eg siå opp ihvertfall ARgh-typisk at dette skjer på en CL dag hvor aktiviteten er 300% over normalt.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Øh- nå får jeg ikke opp siden i det hele tatt lenger.....FML

EDIt:Der får eg siå opp ihvertfall ARgh-typisk at dette skjer på en CL dag hvor aktiviteten er 300% over normalt.

Wild guss: kontakt hosten din og spør dem hva faen de holder på med!
 

Nutz

Med lem
Kjører Firefox her, når jeg ser på Sideinformasjon->Media, så har de bildene dimensjoner 0 X 0px resized til noe større format.

Tror Cropper.php har problemer med å få dratt ut riktig høyde og bredde på bildene dine.
Mulig host har "køddet" med noen GD-biblioteket, som i å sperre noe for å spare prosessor-kraft.
 

metallian

Medlem
Ifølge support er det ikke gjort noen endringer/oppdateringer på serveren siste døgnet.

EDIt: Ikke svar på forumet enda.

Noen forslag til "radikale" løsninger for å bli kvitt problemet? Om jeg må legge inn annonser osv på nytt får det heller være, siden er jo håpløs slik den ser ut nå.....er det evt noen som vil prøve seg kan de ta kontakt pr.PM
 
Sist redigert:

Travellingman

Nettgrunder
Ifølge support er det ikke gjort noen endringer/oppdateringer på serveren siste døgnet.

EDIt: Ikke svar på forumet enda.

Noen forslag til "radikale" løsninger for å bli kvitt problemet? Om jeg må legge inn annonser osv på nytt får det heller være, siden er jo håpløs slik den ser ut nå.....er det evt noen som vil prøve seg kan de ta kontakt pr.PM

Jeg skummet gjennom forumet til themet ditt i går og leste att det var flere som tidligere har hatt problem med thumbnails. Har du satt deg ned og lest skikkelig i forumet der? Kanskje det finnes en løsning?

Har du forsøkt å legge inn en ny post og se hva som skjer da?
 

metallian

Medlem
Just nuh oppdateres siden etter en backup natt til tirsdag av hosten min, håper det ordner problemet.... hvis ikke må jeg visst sette meg ned med brillene på og kaffen klar og lese ja :eek:
 
Topp