Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fiverr basert nettside

Hakasu

Medlem
Jeg har et spørsmål. Hva er vitsen med å kjøpe din side fremfor å installere denne fiverr-klonen på en ny nettside? Du sier jo selv at du ikke har markedsført det i det hele tatt, så hva er det egentlig man får her, fremfor hvis man installerer en ny klone selv?
 

TheMid

Banned
Fordi du får en fiks-ferdig nettside som blir overført med engang til deg. Du slipper å gjøre den annerledes enn det standard designet som følger med. Du får også med alle medlemmene og tjenestene. Mitt design kan jo ikke sammenlignes med standard designet til Fiverrskriptet. Og dette får du for bare 2000 kroner. Ditt valg. :)
 

zapotek

Medlem
Fordi du får en fiks-ferdig nettside som blir overført med engang til deg. Du slipper å gjøre den annerledes enn det standard designet som følger med. Du får også med alle medlemmene og tjenestene. Mitt design kan jo ikke sammenlignes med standard designet til Fiverrskriptet. Og dette får du for bare 2000 kroner. Ditt valg. :)

Får med medlemmene etter at det flyttes til et nytt domene?
 

picxx

Well-Known Member
Kanskje på tide, en gang for alle, å stenge ut denne personan, uten mulighet for tilgivelse?

Greit nok å le om du ikke har betalt noe, men ikke alle som leser her på webforumet er Tonny eller Torstein!
 

Bjrl

Medlem
Inntjeningen har gått helt fint, for å ikke ha brukt penger på å markedsført siden. Har tjent på alle som har fått tjenesten sin "featured", også har jeg fått kommisjonen på alle betalingene. Så det har blitt en liten sum inn på PayPal kontoen min i Januar.

TheMid: Hvordan stiller det seg nå med alle de som har betalt for å "feature" tjenesten sin? Hadde jeg betalt for noe slikt og deretter oppdaget at klikking på tjenesten min førte til en "Den nettsiden du har brukt har ulovlig benyttet seg av våre tjenester"-side ville jeg nok forventet full tilbakebetaling...
 

picxx

Well-Known Member
Helt enig i det picxx, syns bare det er litt komisk hvordan fyren blir busta IGJEN og IGJEN... Han er jo faanmeg verre enn idiotene på plata.

Fra mitt synspunkt er jeg helt enig, men når jeg tenker på en del kunder jeg har hatt er det ikke utenkelig at de kunne sendt en mail etter å ha lest første innlegg.
Der mener jeg forumet har et ørlite ansvar :)
 
Topp