Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fiverr basert nettside

Bjrl

Medlem
Bjrl, tjenestene på siden er nok ikke ekte, sikkert importert i bulk.

Mhm, det tror jeg også. Men TheMid har jo benektet det tidligere i tråden. Nå er han tydeligvis suspendert, så da får vi ikke sett ham prøve å fossro ut av dette.

Jeg kunne godt tenkt meg å kjøpe en fiverr-lignende norsk nettside med noe historikk og relevante postinger, men dette greiene til TheMid ville jeg neppe hatt om jeg hadde fått betalt for å overta det :)
 
Sist redigert:

jonasb

Medlem
Hehe har egentlig nok å drive med, men hadde vært morsom å lansert en sånn side som bi-prosjekt.
 

Hakasu

Medlem
Er ikke mange jobber deg hvor man må holde på en time for å tjene 50kr. Selv har jeg tjent greit med penger der, og heller ikke måttet jobbe veldig mye for dem. Men det er vel ikke et konsept som passer for alle, den ser jeg.
 

picxx

Well-Known Member
Har det noe for seg da? Norsk ungdom har allerede mye penger og eldre gidder ikke å jobbe for en femtilapp. Spørs om Norge er for lite til dette.

900.- istedet for en femtilapp?
Hvis reglene ikke er forandret kan man vel fremdeles jobbe for en arbeidsgiver for under 1000.- uten å måtte betale skatt av dette. Når det går fra å være en hobby til næringsinntekt blir det jo noe annet, men akkurat den problemstillingen er jo ikke makrojobb.no's go'morn, hehe. :D
 
Topp