Kjapp og trygg hosting for Wordpress

fy f****!!!! En her på forumet har nettopp tjent litt penger...

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Andersen, hvorfor ikke bare overbevise oss alle om at du er eksperten med å fortelle oss hva du driver med og hvor du har erfaringen fra? Eller la meg gjette, du er en av disse mangemillionærene ingen har hørt om fordi du foretrekker å holde det hemmelig? For det er jo trossalt det som er vanlig når man blir millionær!

Hvem som helst kan sitte bak skjermen å leke millionær og tøffing.
 

Andersen

Member
du er en av disse mangemillionærene ingen har hørt om fordi du foretrekker å holde det hemmelig?

Riktig

H
hvem som helst kan sitte bak skjermen å leke millionær og tøffing.
Helt riktig , det er jo i forumets natur at man kan skrive hva man vil egentlig, er jo vanskelig å sjekke opp i dette. For å dra det langt kunne jeg jo sagt at jeg var Røkke for den saks skyld :D Man vet lite eller ingenting om en person som skriver her på forumet, derfor jeg synes det hele ble dumt når man beskylder meg for å være en person uten noen informasjon eller erfaring til å uttale meg. jeg kan være en person på 15 år som synes det er gøy å leke meg på ett forum eller jeg kan være en person som har eraring og suksess på web, det som betyr noe er vel egentlig argumentet i sin helhet og ikke personen bak det hele.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er sant det du sier, for alt vi vet er inntekten din flere ganger høyere enn forumet til sammen. Men jeg regner med du forstår at stort sett alt man sier ikke er verdt noe så lenge man ikke har noe som kan backe at det du sier stemmer?

Men folkens, før dette går noe lengre. La oss bare være uenige at vi er uenige. Noen synes 100 mill er for mye, mens andre kanskje synes det er for lite. Det kommer helt ann på hvem som vurderer - og det er vel det som er morsomt innen business, er det ikke?

La oss alle sammen bare gratulere Stormen som har lykkes og nå kan kjøpe seg masse morsomme ting for pengene. La oss se på det som en inspirasjon til å jobbe hardere! :)
 

picxx

Well-Known Member
det som betyr noe er vel egentlig argumentet i sin helhet og ikke personen bak det hele.

Når argumentene blir av en slik art at personer med bred erfaring kaller det barnslig og tullete er det ikke vanskelig å forholde seg til at det er en 15 åring som sitter på gutterommet og prøver å oppholde sin tittel som "keyboard warrior".

Uansett diskusjon og uansett hva man argumenterer med, være seg off eller online vil ikke argumentene være særlig sterke om man ikke kan dokumentere dem, noe som er fraværende i din argumantasjon.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Når argumentene blir av en slik art at personer med bred erfaring kaller det barnslig og tullete er det ikke vanskelig å forholde seg til at det er en 15 åring som sitter på gutterommet og prøver å oppholde sin tittel som "keyboard warrior".
Vel, hadde det bare vært en 15-åring som hadde lirt av seg alt dette pisset, hadde det vært greit. Det er nemlig håp for en umoden tenåring.

Hvis det imidlertid er en 30-åring som skriver alt dette, er det bare trist.
 

Andersen

Member
Jeg er iallefall en som ikke er redd for å si min mening, og jeg står for det. Mangen av personene her, må jeg rett og slett si virker på meg som personer som tror de vet så mye, men ærlig talt ikke har så mangen resultater å vise til. Merkelig at en som meg , som alle her tydeligvis tror en idiot, mest sannsynlig tjener mer enn alle de andre, men nok om det, det var IKKE jeg som begynte med personangrep det var Mr.Stormen selv, og da var det faktisk godt å sitte her og vite at ja, jeg tjener mer enn ham, og dermed per definisjon er mer sukessrik enn ham, så for dere andre tro hva dere vil :) Det betyr egentlig lite for meg.
 

Andersen

Member
Jeg har avsluttet diskjonen etter Kenneth sitt innlegg, er " de andre " som absolutt ville fortsette. Enig med Brukernavn sin avgjørelse her, dette sporet helt av.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er det en ting vi alle kan være enige om, så er det at vi er uenige. Ok? smaken er som baken, delt. Han mener ikke dem er verdt 100 mill, andre mener det er vel fortjent. Slik er det bare. Vi blir ikke noe smartere av å diskutere hvorvidt det er fortjent eller ikke.

Og hvorvidt Andersen er millionær eller ikke har jeg ingen anelse om, men respekterer forsåvidt at han ikke ønsker å snakke for høyt om det. Jeg vet om flere medlemmer her inne som drar inn opp til flere millioner i året uten å snakke for høyt om det, så jeg kan love dere det er mulig.

Da stenger jeg denne tråden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp