Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

lpride

Medlem
Det står jo 0.00% utbetaling på den?
Det som skjer er at brukeren godtar vilkår når den melder seg på. I vilkårene står det bl a at emailen blir utlevert til flere sponsorer/partnere som driver med nyhetsbrev. Ved at brukerne registrerer seg for trekninga, får man derfor mange co-regs.
 

picxx

Well-Known Member
co-regs? Hvor mye tjener man, det er spørsmålet mitt!

Bjrl skrev jo dette:

Registreringen innebærer at brukeren signer seg på nyhetsbrev. Da tjener du penger. Og hvis brukeren i tillegg kjøper noe underveis i surveyen tjener du enda mer penger.

Ellers har jeg 6,35.- / klikk på den beste co-reg kampanjen inne hos mmmedier.
Den dårligste er på 0,34.- (om man ser bort fra forbrukerrabatten hvor jeg fremdeles ikke har fått betalt noe, selv etter de fine lovnadene fra mmmedier).
 

picxx

Well-Known Member
Inntjeningen min hittil er 938 kroner på 128 unike klikk. Dvs drøyt 7 kroner og 30 øre pr. person som klikker på kampanjen.

Mvh
Bjørn Jarle

Har hittil en CpC på 2.-
Om man går på unike ligger jeg på ca. det samme som deg.
 

Ståle

Medlem
Euroads har fått inn en CPA kampanje fra Webmagasin. Der får man 87,10 kroner hver gang noen bestiller 5 utgaver av bladet. (498 kroner)

LP: Få 5 utgaver for prisen av 4


Kan kanskje fungere her på WF og andre sine sider som er rettet mot de som driver på nett? :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Vil tipse om en ny kampanje hos Euroads (afflenke!)

Her har det akkurat kommet en kampanje fra "if forsikring" som betaler ut 3,32 per klikk. det er jo overhodet ikke dårlig dere :)
 

picxx

Well-Known Member
Julegave fra TradeDoubler!

Magic Circle så dagens lys i januar 2002 og er i dag landets største spåtjeneste i sin form. Spåtjenester er i voldsom vekst og som affiliate hos Magic Circle får du godt betalt for å ta del i denne veksten. Magic Circle betaler 4 kr per unike besøk og 200 kroner per årshoroskop. Bli med i dag!

Magic Circle
 
Klikk fra Samlerhuset.

Tenkte jeg bare skulle nevne at vi har fått 18.000 klikk fra Samlerhuset. :)
Ligger på Select-portalen nå. (Den "gamle" portalen...)
Kampanjen betaler kr 2,75 per klikk.

Hilsen Eirik
 
Sist redigert:
Topp