Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefalt webhotell?

picxx

Well-Known Member
Supporten kan avogtil ta litt tid (noen dager)

Jeg synes supporten hos dreamhost stinker, da det kan gå opptil flere timer før man kan få svar.
Dager i support tid er overhodet ikke holdbart.
Kanskje en kunne sende postkort? :D
 

sKrud

Meget sliten student
min erfaring med dreamhost er at det som de som regel svarer i løpet av 20min tid.. Har selv aldri opplevd at de har brukt mer en 40min på å svare.. Men det er mulig det er lenge det og.. Som regel sender jeg inn klagen fra deres side.. Å da får jeg utbedret feilen i løpet av bare noen minutter..

-morten
 

picxx

Well-Known Member
min erfaring med dreamhost er at det som de som regel svarer i løpet av 20min tid..

-morten

Jeg hadde noen forespørsel i forrige uke, og fikk svar fra support i løpet av minutter etter at spørsmålet var sendt. Meget mulig de har blitt bedre også på denne biten, for jeg hadde store problemer med å få svar innen "rimelig tid" store deler av fjoråret, og når plutselig du har en 30-40 sider som ligger døde er det ikke godt nok at det tar timesvis (for ikke å snakke om dager) før man får et svar etter 12-13 timer om at de har sjekket sidene, og alt ser fint ut nå .. :eek:

p.s. Selvsagt med forbehold om at man stort sett får det man betaler for ;)
 
Sist redigert:

tyr897

Medlem
*Sukk*. Aldri i livet om jeg hadde stolt på en host som spammer. I tillegg er det ikke akkurat betryggende at du ikke vet hva ASP er.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg slenger med:

"Nye Kunder

Vi har den siste tiden fått mange nye kunder. Det vi forstår på kundene er at prisene er blandt de laveste, å kvaliteten på topp."

og:

"Nytt Design

Vi har endelig fått tid til og lage nytt design til vår egen side. Dette trengtes, å nå kan man handle web-hotell og andre ting på siden vår."

Tipper folka bak er 14 år gamle. Dessuten har de sikkert leid en dedikert server hos en større leverandør som de nå bare leier ut del for del. En grei forretningsmodell. Problemet er jo selvsagt at de aldri kommer til å tjene særlig mye penger på dette som 3.parts leverandør, og så har man jo all styret med support i tillegg. Jeg ser for meg dårlig service og lav levetid.
 

picxx

Well-Known Member
Det mangler en TOS, eller avtalevilkår på siden.
Dette vil vel i bunn og grunn bety at fri trafikk faktisk er fri trafikk all den tid de ikke opplyser om at fri trafikk ikke ombefatter overbelastning på serveren. Det står heller ikke noe forbehold om at de ikke godtar adult trafikk så lurer på om jeg skal teste ut deres "fri trafikk" lovnad? Tar prt screen av hele siden med undersider om de i framtiden begynner å kødde....håper for deres skyld at de har gode advokater.. :D
 

picxx

Well-Known Member
Skal du ha et norsk firma som leverer STABILT å et UTMERKET webhotel?

Har du noen erfaringer med disse.
Hvor lenge har du brukt dem, hva har du brukt dem til.
Har du brukt dem til store sider og testet det de lover.
Hvordan er support på mail og/eller telefon.
Har du opplevd nedetid.

Kom gjerne med litt erfaringer og ikke bare "OHHH...Disse er sååå bra!" :rolleyes:
 
Topp