Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefalt webhotell?

A

Andreas C

Guest
Hostm2.com er bra!

Jeg anbefale hostm2.com som beste webhotellet!
jeg vært kunde oss hostm2.com over 1 år, og hjemmesiden min har aldri vært nede! Jeg har kjøpt M2 Expert Pakken(ganske billig), det vil si at eg har ubegrenset diskplass og fri trafikk!

Det som e digg med hostm2 er at du kan legge inn flere domener inni en webpakke.
Viss du for eks har 5 domener, så kan du legge di innpå en webpakke.
De har veldig bra support team! De svare raskt på spørsmålene mine viss jeg trengte hjelp! de har også Online support chat!
Kontrolpanelet for webpakken min e supert. jeg kan lage subdomene( eks eksempel.dindomene.com), email, mysql, ftp, redigere hjemmesiden min via nette eller kan jeg bruke ftp!.
får med php,PERL, Ruby on rails, Cgi og mer....
jeg har også terminal tilgang.
De har har også noe som kalles autoinstaller!, bare med noen få klikk så kan jeg installere,

Drupal,
Geeklog,
Joomla 1.5,
Joomla, Mambo,
PHP-Nuke,
phpWCMS,
phpWebSite,
Siteframe,
TYPO3,
Xoops,
Zikula,
Crafty Syntax Live Help,
Help Center Live,
osTicket, PerlDesk,
PHP Support Tickets,
Support Logic Helpdesk,
Support Services Manage,
PhpBB(forum), SMF(Forum),
CubeCart(Egen nettbutikk som for eks, Lefdal, Elkjøp etc..),
OS Commerce(Egen nettbutikk),
Zen Cart(Egen nettbutikk).

Jeg kan se logg av hjemmesidene mine:
Kan se error logg
kan se Raw logg
Kan se km som har besøkt(gjennom ip)
Statistikk over trafikken min (Diagram)

--------------------------------------------------------------------
Jeg har da affiliate fra de, det vil si viss du blir kunde via linken jeg sender så får jeg litt penger av de.

Jeg fikk rabatt kode av hostm2 som jeg kunne dele med vennene mine: //KODE FJERNET//
Gir deg 20% rabatt på alle webpakkene!


Viss du har spørsmål om kjøpet, så har de sånt live chat, så kan du spør de om spørsmål!

Jeg var tidlig kunde av one.com , de er ikke bra! du får bare 1 mysql! og du kan bare legge inn 1 domene!

etter at jeg fikk vite om hostm2! så var det bye te one.com !!! xD
 
Sist redigert av en moderator:

Tom Harr

New Member
Hei. Har svært god erfaring med Sircon - nå er jeg reseller der,høhø, men test dem..Lynkjappe BaneTele linjer...
Skal du ut av landet bør du holde deg veeeeldig langt unna Allreseller.com...tenker de ligger på rundt 50% nedetid(og det gjelder supporten også)...
Site5 kommer øverst på tilbakemeldinger jeg finner - over Hostgator, og tilbyr også rimeligere domener fra Enom enn du får fra Hostgator...
 

Marita

ordleker
Jeg skal registrere nytt domene og webhotell som jeg tenkte å starte et forum (phpBB) på. Har sett litt på one.com - siden de er billige, rett og slett.

Men; har oppdaget endel negative erfaringer om disse, men dette er gjerne erfaringer fra en god tid tilbake, 2007 og før det. Så er det andre igjen fra senere tid som er svært forøyde og det er omtrent ikke måte på hvor bra det er.

Jeg forstår at jo mere man betaler jo mere får man i de fleste tilfeller, men dette er mere et testprosjekt for meg, forum-ideen er i det sjiktet at det kan enten kan gjøre det veldig bra, eller falle helt igjennom og få type 1 ny bruker i måneden... Derfor har jeg lyst til å gjøre det billigst mulig i første omgang.

Så - noen tips? :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Sjekk ut Hostgator, er selv godt fornøyd med de. Det finnes også div rabattkoder som gjør att du kan få billig hosting der.

Og så anbefaler jeg deg og bruke en uavhengig registrar! Altså ikke bruk registrar tjenesten til det webhotellet du bruker, da står du litt mer fritt om du ønsker å bytte hosting.
 

Marita

ordleker
Tonny, hehe joda, er bare at det er jul og lommeboka er slunken og jeg er ikke ferdig med alle julegavene og man må jo betale for ett år av gangen ;)

Skal sjekke ut namecheap.com :) Men er det ikke sånn at det er en fordel at både domene og webhotell er på samme plass, litt mere praktisk?
 

zapotek

Medlem
Jeg kan nesten garantere at One.com er bra nok til ditt bruk. Eneste du må passe på er å ikke ha noen noen elementer på siden din som er over 1MB i størrelse. De tilater ikke "download" sider, og for å unngå dette kan ingen elementer/hits være på over 1MB.
 

picxx

Well-Known Member
Men er det ikke sånn at det er en fordel at både domene og webhotell er på samme plass, litt mere praktisk?

Det er faktisk en ulempe, for i veldig mange tilfeller vil da domenet være bundet til hostingkontoen. Nok av historier hvor folk ønsker å skifte webhotell, men ikke får med seg domenet fra sin forrige host.
Hold domene og hosting adskilt.
 

Marita

ordleker
Jeg kan nesten garantere at One.com er bra nok til ditt bruk. Eneste du må passe på er å ikke ha noen noen elementer på siden din som er over 1MB i størrelse. De tilater ikke "download" sider, og for å unngå dette kan ingen elementer/hits være på over 1MB.

Jeg tenkte å kjøre et phpBB-basert webforum, med litt reklame på.. kanskje jeg burde velge noen andre da? Jeg skal ikke ha "hundre" reklamebannere, men kanskje to-tre?
 

Marita

ordleker
Det er faktisk en ulempe, for i veldig mange tilfeller vil da domenet være bundet til hostingkontoen. Nok av historier hvor folk ønsker å skifte webhotell, men ikke får med seg domenet fra sin forrige host.
Hold domene og hosting adskilt.

Hmm, okei.. Sjekket ut namecheap nå, og de var jo veldig billige.

Så var det webhosting da, hvem skal man velge. Og er det en komplisert prosess, det å knytte domene og webhotell sammen? Vil at ting skal være så enkelt som mulig, da reduseres risikoen for at jeg finner på noe fancy som ødelegger alt :p
 
Sist redigert:

Travellingman

Nettgrunder
Hmm, okei.. Sjekket ut namecheap nå, og de var jo veldig billige.

Så var det webhosting da, hvem skal man velge. Og er det en komplisert prosess, det å knytte domene og webhotell sammen?

Nei det er veldig lett, du bare forandrer navnetjenerne på registraren din så de peker mot webhotellet ditt. Eh, om du forstår hva jeg mener? ;)
 
Topp