Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefalt webhotell?

Tonny Kluften

Administrator
Jeg kan nesten garantere at One.com er bra nok til ditt bruk. Eneste du må passe på er å ikke ha noen noen elementer på siden din som er over 1MB i størrelse. De tilater ikke "download" sider, og for å unngå dette kan ingen elementer/hits være på over 1MB.

Det er jo helt tullete. Ikke lov til å legge ut en fil over 1 MB??? Helt ubrukbart spør du meg, plutselig får man behov for akkurat det.
one.com er tydeligvis en host som bare vil skumme fløten uten å gi noe tilbake.

Du kan betale pr mnd hos hostgator også og så gå over til årsbetaling når du får flere grunker i kassa.
 
Sist redigert:

kjelltore

New Member
Anbefaler ikke ServeTheWorld

ServeTheWorld reklamerer med å ha en god oppetid, og alt er bare rodenrødt på deres hjemmesider. Dette er ikke tilfellet. De første 3 mnd var det nada problemer (da pengende-tilbake-garantien gjelder), men etter som tiden gikk har det da vært en del feil. De forventer f.eks at du nileser driftsloggen hver dag for å få med deg om de skal reboote din VPS. De sender da f.eks ikke ut en e-post. Jeg sendte en gang en e-post og forklarte at de nå hadde brutt sin 99.9% oppetid på min VPS etter at den hadde vært nede i gitte tidsperioder. Da fikk jeg tilbake at de ikke var enige, og ville ikke følge etter den garantien de reklamerer med! (Uholdbart!)

Jeg skal nå snart bytte til en annen leverandør. Det er palmesøndag, og min VPS er nede. De har OFFLINE support, jeg har prøvd å ringe, og sende e-post. Jeg har et veldig sterkt behov for at denne boksen nå kommer på nett, med det skjer ikke.

Om jeg skulle velge nytt VPS i dag ville jeg IKKE valgt ServeTheWorld. De har for dårlig oppetid!
 
Topp