Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bakmannen ingen klarer å avsløre

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er vel nakenprat.com og de andre nettsidene i det nettverket det er snakk om. Eieren kaller seg visst Muppet på Toppselger.no også. Får du noe informasjon ut av den kontoen?
 

Knut

Medlem
Er ikke rare dataekspertene eller journalister om de ikke greier finne hvem den såokalte "bakmannen" er i dette tilfellet. :)
Tror mannen finnes på alle fora i Norge som har med web/internett/adult å gjøre, også her.
 

picxx

Well-Known Member
Han bor ikke her i landet engang.

Bor i sverige og jobber for et svensk selskap, så det mest trolige er jo at det svenske selskapet er "bakmannen" og ikke hallikken som pimper norske sider.
 

clinton4

Medlem
Bor i sverige og jobber for et svensk selskap, så det mest trolige er jo at det svenske selskapet er "bakmannen" og ikke hallikken som pimper norske sider.

Hvis det er Muppet det er snakk om, så holder ikke han til i Sverige i følge ip adressene som er brukt på toppselger.
 

Knut

Medlem
Om han vil være anonym så la han være det. Han gjør gode kroner på adult og det må han få lov til synes jeg.
Hva det forumet angår så kan vi vel ha litt forskjellige meninger, men uansett er det hans valg hva han enn gjør. Det merkelige er at maaaaaaange har noe å klage på når det gjelder bilder som blir lagt ut der, men det er ingen som til nå har anmeldt han for noe som helst.
 

picxx

Well-Known Member
Om han vil være anonym så la han være det. Han gjør gode kroner på adult og det må han få lov til synes jeg.
Hva det forumet angår så kan vi vel ha litt forskjellige meninger, men uansett er det hans valg hva han enn gjør. Det merkelige er at maaaaaaange har noe å klage på når det gjelder bilder som blir lagt ut der, men det er ingen som til nå har anmeldt han for noe som helst.

Så nå er det helt ok med tyveri og brudd på åndsverksloven... du er en rar skrue.
 

picxx

Well-Known Member
Når har jeg sagt at det er ok??
Om han vil være anonym så la han være det. Han gjør gode kroner på adult og det må han få lov til synes jeg.

adult er ikke det samme som ripoff, stjeling og scamming!
adult er faktisk i bunn og grunn akkurat like renhårig som mainstream, men de som kun jobber mainstream har en tendens til å likestille adult med ovennevnte.Jeg foreslår at du sjekker egne sider i.h.h til åndsverksloven ;)
 

Knut

Medlem
adult er ikke det samme som ripoff, stjeling og scamming!
adult er faktisk i bunn og grunn akkurat like renhårig som mainstream, men de som kun jobber mainstream har en tendens til å likestille adult med ovennevnte.Jeg foreslår at du sjekker egne sider i.h.h til åndsverksloven ;)

Nettopp og derfor skrev jeg som følger.

Om han vil være anonym så la han være det. Han gjør gode kroner på adult og det må han få lov til synes jeg.
Hva det forumet angår så
Nettopp på grunn av at det er liten tvil om at bilder som blir lagt ut der ikke burde vært lagt ut.
Men at han tjener penger på adult er helt ok synes jeg.
Og ja, jeg synes det ER merkelig at ingen anmelder han da de ser sine egne bilder bli brukt g kommentert på denne måten

Hørt om mannen som lærte å lese bibelen av djevelen??

Jeg foreslår at du sjekker egne sider i.h.h til åndsverksloven
Den kan du vel begrunne litt mere?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Du synes det er ok at noen tjener penger ved å stjele bilder, men når noen stjeler kode burde de brenne i helvete. Jeg skjønner fremdeles ikke dine standpunkt...om det er noen.
 

Knut

Medlem
Du synes det er ok at noen tjener penger ved å stjele bilder, men når noen stjeler kode burde de brenne i helvete. Jeg skjønner fremdeles ikke dine standpunkt...om det er noen.

Hvor ser du jeg skriver at det er ok å stjele bilder??
 

picxx

Well-Known Member
Hvor ser du jeg skriver at det er ok å stjele bilder??

Beklager Knut. Etter et søk ser det ut som om jeg forvekslet deg med en annen bruker på forumet. Jeg håper derfor at alle som leser dette ser at Knut IKKE liker copyright infrigment på noen som helst måte!

Likevel...du synes det er OK han tjener penger på adult, men setter ikke spørsmplstegn på hvilken måte han tjener penger på adult, på samme måte du ville gjort om tjenesten var mainstrem.
Kanskje det er på tide at noen setter akkurat DET spørsmålstegnet, og ikke tror at adult er adult er adult....:cool:
 
Topp